  • 81. Data: 2013-02-07 14:57:40
    Temat: Re: Mandat od ITD bez zdjecia
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Nie masz ich zmusić, formalnie zdjęcie muszą pokazać w przypadku
    > skierowania sprawy do sądu.

    tez nie do konca.
    jak skieruja sprawe do sadu za przekroczenie predkosci to musza pokazac
    cos co wyprodukowal fotoradar. wystarczy aby na tym zdjeciu czytelne
    byly tablice. twarz juz niekoniecznie. nawet jak maja lepsze zdjecia
    moga wybrac to gorsze.

    jak sprawa pojdzie za niewskazania, to w ogole zadnego zdjecia pokazywac
    nie musza.

  • 82. Data: 2013-02-07 14:58:35
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Marcin N wrote:

    > Ale dlaczego nie mogą zrobić tego wcześniej na moje życzenie? Coś im
    > zabrania?

    nic im nie zabrania.
    pytanie co im by nakazywalo. i okazuje sie ze nie ma takiego przepisu.

    ot taki pies ogrodnika. bez pokazywania zdjec wiecej oskubia.

  • 83. Data: 2013-02-07 15:59:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-07 12:21, RadoslawF pisze:

> [...]
    > podróżnych. I zachowują się tak jak typowy zbój. Nie zrobią nic
    > co pozwoliło by na zmniejszenie zysków z ich działalności.
    > Gdybyś zobaczył zdjęcie to okazało by się że są na nim dwa
    > pojazdy i ITD nie potrafi wyjaśnić z powodu którego zadziałał
    > aparat. Część fotek robią od tyłu czyli prowadzącego na nich
    > nie widać, co oznacza ze w wielu przypadkach nie udowodnią
    > kto prowadził ale zastraszeni właściciele o tym nie wiedzą i
    > na wszelki wypadek wolą zapłacić niż jechać do sądu czy do
    > siedziby głównej ITD w wawie. Bo tym straszą w wezwaniach.

    W pełni się zgadzam z Twoją opinią. Jesteśmy jednak na grupie prawnej.
    Wymyślmy jakiś zgodny z prawem sposób obrony - jeśli nie przed
    niepokazywaniem zdjęcia, to chociaż przed wezwaniem do Warszawy na
    złożenie zeznań.

    Jak nie widzę zdjęcia - wskazuję wszystkich uprawnionych do kierowania i
    sprawę powinienem wygrać, ale jak się uchronić przed złośliwym wzywaniem
    mnie z Trójmiasta do Wa-wy?

    Rozumiem, że sąd najniższej instancji zapewne mnie skaże - choć i tu
    różnie bywa. Coraz częściej sądy uniewinniają przy zdjęciach od tyłu.
    Gdy mnie skażą - napiszę zażalenie i prośbę o przeniesienie sprawy do
    Trójmiasta z racji wzywania licznych świadków. Co na to sąd? Zgodzi się?
    ITD i tak nie przyjedzie na rozprawę, bo nie mają czasu - muszą pstrykać
    nowe fotki.

    --
    MN

  • 84. Data: 2013-02-07 16:15:05
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Marcin N wrote:

    > Jak nie widzę zdjęcia - wskazuję wszystkich uprawnionych do kierowania i
    > sprawę powinienem wygrać,

    Przegrac.
    Miales wskazac komu dales samochod a nie komu ewentualnie mozesz dac.

> [...]
    > Trójmiasta z racji wzywania licznych świadków. Co na to sąd? Zgodzi się?
    > ITD i tak nie przyjedzie na rozprawę, bo nie mają czasu - muszą pstrykać

    zawsze mozesz probowac. wylozysz kilkaset zlotych na koszty. na pewno
    wyjdzie taniej :)

  • 85. Data: 2013-02-07 16:42:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-07 16:15, witek pisze:

    > Przegrac.
    > Miales wskazac komu dales samochod a nie komu ewentualnie mozesz dac.

    Bzdura. Wygrałem już niejedną sprawę z fotoradarów. Żadnej nie przegrałem.

    --
    MN

  • 86. Data: 2013-02-07 17:35:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-07 14:57, Użytkownik witek napisał:

> [...]
    > moga wybrac to gorsze.
    >
    > jak sprawa pojdzie za niewskazania, to w ogole zadnego zdjecia pokazywac

    Jak skierują do sądu za nie wskazanie kierującego to mamy
    wygrane 75%. Pięćdziesiąt procent bo odpuścili przekroczenie
    prędkości i mandat. A na resztę mamy co najmniej pięćdziesiąt procent
    szansy że wygramy. Tracimy niestety czas i pieniądze na dojazdy.

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2013-02-07 17:37:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-07 17:35, RadoslawF pisze:

> [...]
    > prędkości i mandat. A na resztę mamy co najmniej pięćdziesiąt procent
    > szansy że wygramy. Tracimy niestety czas i pieniądze na dojazdy.

    Czy po wygraniu sprawy nie możemy sobie zażyczyć zwrotu tych kosztów?
    A może jakiejś nawiązki?

    --
    MN

  • 88. Data: 2013-02-07 17:41:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-07 14:54, Użytkownik witek napisał:

    > wlasnie o tym dyskutujemy.
    > bo w przypadku kiedy bez twojej wiedzy zwinal klucze małolat i go
    > zlapali to jednak okazuje sie ze to ty udostepniles samochod mimo ze nie
    > udostepniles. I bekniesz.

    Nieprawda.
    A jedyny ewentualny wyjątek to sytuacja kiedy "małolat" jest
    moim synem lub jestem jego prawnym opiekunem, więc beknę jako
    osoba odpowiedzialna za czyny nieletniego. Ale nie za
    niezabezpieczenie lub udostępnienie.

    Pozdrawia

  • 89. Data: 2013-02-07 18:07:13
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > prędkości i mandat. A na resztę mamy co najmniej pięćdziesiąt procent
    > szansy że wygramy. Tracimy niestety czas i pieniądze na dojazdy.

    dziwna ta twoja matematyka

  • 90. Data: 2013-02-07 18:07:45
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Marcin N wrote:

    > Bzdura. Wygrałem już niejedną sprawę z fotoradarów. Żadnej nie przegrałem.

    a czolg dalej jedzie