  • 1. Data: 2004-05-14 09:41:55
    Temat: Mandat :(
    Od: "Karol" <s...@o...pl>

    Czesc
    Dostałem mandat za parkowanie na trawie - 100 zł (Straż Miejska)
    Jak myślicie - co mi grozi jak go oleję ?

  • 2. Data: 2004-05-14 09:44:30
    Temat: Re: Mandat :(
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    > Jak myślicie - co mi grozi jak go oleję ?

    Jak to co? ulaskawienie, dozywotnie ulgi w parkowaniu wszedzie gdzie sie da,
    ogolna ulga we wszelkich przepisach drogowych, kasacja wszelkich
    punktow karnych na koncie dla Ciebie i Twojej rodziny.

    P.S. Zlamales prawo - ponies konsekwencje...
    Nie chcesz ponosic konsekwencji - nie lam prawa...

  • 3. Data: 2004-05-14 09:47:53
    Od: Radek <r...@c...pl>

    Karol wrote:

    > Czesc
    > Dostałem mandat za parkowanie na trawie - 100 zł (Straż Miejska)
    > Jak myślicie - co mi grozi jak go oleję ?

    O chlopie smierc przez powieszenie..A tak na serio..komornik po
    dluuugiiim czasie
    Radek

  • 4. Data: 2004-05-14 11:33:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Karol wrote:
    > Czesc
    > Dostałem mandat za parkowanie na trawie - 100 zł (Straż Miejska)

    Oklaski dla Straży Miejskiej - wreszcie się biorą za chuliganów!

    > Jak myślicie - co mi grozi jak go oleję ?

    Komornik.

  • 5. Data: 2004-05-14 12:09:11
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > Oklaski dla Straży Miejskiej - wreszcie się biorą za chuliganów!

    nigdy Ci sie nie zdarzylo, ze musiales zaparkowac w centrum i nadotatek
    byles juz spozniony?

  • 6. Data: 2004-05-14 12:37:34
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    > nigdy Ci sie nie zdarzylo, ze musiales zaparkowac w centrum i nadotatek
    > byles juz spozniony?

    proponuje w takich sytuacjach wlozyc za szybe
    w widocznym miejscu, karteczke z napisem:
    "Przepraszam drodzy Straznicy Miejscy - spieszylo mi sie"

  • 7. Data: 2004-05-14 12:38:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    xmarcel wrote:

    > nigdy Ci sie nie zdarzylo, ze musiales zaparkowac w centrum i nadotatek
    > byles juz spozniony?

    Owszem. Ale nigdy z tego pośpiechu nie rozjechałem pieszego na pasach
    ani nawet trawy na trawniku.

  • 8. Data: 2004-05-14 13:45:37
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Owszem. Ale nigdy z tego pośpiechu nie rozjechałem pieszego na pasach
    > ani nawet trawy na trawniku.

    Ja ostatnio mało nie rozjechałem, ale nie na pasach, a nie widziałem, bo się
    rozglądałem na boki, bo na wprost patrzyłem wcześniej :-)
    Wolno jechałem, bo to na takim dziwnym skrzyżowaniu było
    Mało brakowało
    Obiecuję poprawę

    Jacek

  • 9. Data: 2004-05-14 14:40:27
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >Oklaski dla Straży Miejskiej - wreszcie się biorą za chuliganów!
    Ktoś na p.m.s. zaproponował, aby parkującym na trawniku na przedniej
    szybie przyklejać kartkę (samoprzylepną) z tekstem typu "szanuj zieleń
    - parkuj na parkingu". Może to dobry pomysł - w czasie zmywania takiej
    naklejki trochę się zastanowi i na przyszłość pomysli trochę ;-D

    Artur Golański