  • 1. Data: 2004-01-15 14:12:45
    Temat: Kratka
    Od: "piort" <p...@p...pl>

    Jak to jest w końcu z tą kratką w samochodzie? Kupiłem od firmy Citroena C15
    ciężarowo-uniwersalnego z rejestracją na 5 osób i ładunek. Zamierzam go
    używać zasadniczo jako osobowy i nie wiem, czy mogę zdemontować tę cholerną
    kratkę. Jedni twierdzą, że nie muszę jej wozić, inni że muszę, ale nikt nie
    podał podstawy prawnej, którą bym mógł się podeprzeć w razie kontroli.
    Samochód jest produkcji 1998 r., pierwsza rejestracja w styczniu 1999 r.
    Będę wdzięczny za wskazanie gdzie znajdę odpowiedni zapis. Piotr.

  • 2. Data: 2004-01-15 15:48:29
    Temat: Re: Kratka
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "piort" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1999 r. Będę wdzięczny za wskazanie gdzie znajdę odpowiedni zapis. Piotr.

    Kupiles na firme bez Vat jako ciezarowy ? Jesli tak to kratka musi byc ...
    W kazdym razie wspolczuje jak bedziesz jechal taka ciezarowka za granice :D

  • 3. Data: 2004-01-15 15:54:01
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    > W kazdym razie wspolczuje jak bedziesz jechal taka ciezarowka za granice
    :D
    Mozesz wyjasnic dlaczego?

  • 4. Data: 2004-01-15 16:52:29
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > :D
    > Mozesz wyjasnic dlaczego?

    Bo celnik skieruje Cie na przejscie dla samochodów cięzarowych, a tam są
    przeważnie spore kolejki :-)

    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2004-01-15 17:04:45
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    A nie mozna sobie przed granica zdjac kratki? Czy poza granicami Polski ktos
    sie przyczepi, ze auto nie ma kratki i wlepi mandat?

  • 6. Data: 2004-01-15 17:06:11
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bo celnik skieruje Cie na przejscie dla samochodów cięzarowych, a tam są
    > przeważnie spore kolejki :-)

    Wlasnei :) bardzo smiesznie czasami w cieszynie wygladaja cinkusie pomiedzy
    TIRami :D
    Moj sasiad mial problem bo spieszyl sie do cieszyna PL z cieszyna CZ bo po
    piwno skoczyl sobie autem :) o ile przejechac do CZ jakos przejechal
    normalnym przejsciem to juz wrocic nie mogl :D

  • 7. Data: 2004-01-15 17:42:50
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    > A nie mozna sobie przed granica zdjac kratki? Czy poza granicami Polski
    > ktos sie przyczepi, ze auto nie ma kratki i wlepi mandat?

    Nie ale niekoniecznie Cie przepusci Celnik ... oni cieci sa na to wiec jak
    tylko zobacza ze niemasz kratki a w dowodzie masz ze ciezarowe to bedziesz
    mial ciezko

  • 8. Data: 2004-01-15 17:49:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    piort rzecze:
    [..]
    > Będę wdzięczny za wskazanie gdzie znajdę odpowiedni zapis. Piotr.

    Jeżeli masz trwale oddzieloną część pasażerską od bagażnika to możesz
    ją sobie ściągnąć.
    Możesz też sobie przykręcić kasetkę na kasę w bagażniku.
    I to wystarczy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 9. Data: 2004-01-15 17:50:10
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    A moze jednak zaryzykowac zdjac przed przejsciem kratke..jak sie celnik nie
    gapnie to jechac jak sei gapnie to zalozyc i wrocic do wlasciwej kolejki...

  • 10. Data: 2004-01-15 17:51:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    [..]
    > Moj sasiad mial problem bo spieszyl sie do cieszyna PL z cieszyna CZ bo po
    > piwno skoczyl sobie autem :) o ile przejechac do CZ jakos przejechal
    > normalnym przejsciem to juz wrocic nie mogl :D

    To albo miał wpisane nie osobowo-ciężarowy tylko ciężarowy albo frajer.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm