  • 1. Data: 2016-04-11 13:18:40
    Temat: Komornicy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://wyborcza.pl/1,87648,19836277,xxi-wieczna-bank
    owosc-po-polsku-nie-chcesz-problemow-gromadz.html

    Historia dluga, ale koncowka mnie zainteresowala:

    "Komornik wyliczył mi koszty na 44 tys. zł.
    Później dał promocję i chciał tylko 23 tys.
    A teraz z dokumentów wynika, że po zamknięciu sprawy od banku zażądał
    26 zł.
    Co to za sprawiedliwość?"

    44 tys chyba zgodne urzedowym cennikiem. 23k pewnie jakos tez.
    Ale te 26 zl ?

    Czy bank tam na poczatek cos zaplacil, a te 26 to urzedowy koszt
    wykonanych "czynnosci" ?

    Czy komornik dobrze wie, ze jak bedzie zbyt pazerny, to wiecej zlecen
    od banku nie dostanie ?

    J.

  • 2. Data: 2016-04-11 18:38:51
    Temat: Re: Komornicy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-04-16 o 13:18, J.F. pisze:
> [...]
    > wykonanych "czynnosci" ?
    >
    > Czy komornik dobrze wie, ze jak bedzie zbyt pazerny, to wiecej zlecen od

    Widzę tylko kilkanaście linijek, bo wyczerpałem limit darmowego czytania
    - nie wiem jaki, ale mniejsza o to.

    Co do kosztów, to koszty dłużnika są zupełnie inną pozycją, niż koszty
    wierzyciela. Nawet nie ma co tu porównywać. Natomiast sam początek
    artykułu jest dość intrygujący. Trzeba by było oczywiście zbadać
    dokumenty, ale na podstawie tego fragmentu istnieją podstawy do
    podejrzeń, że bank poświadczył nieprawdę w dokumentach, na podstawie
    których żądał od dłużnika zwrotu należności. Podejrzenia opieram na
    fragmencie wiedzy, i to w dodatku przerobionej przez
    dziennikarzy,którzy potrafią naprawdę wypatrzyć rzeczywistość. Bo
    możliwości powstania tego typu sytuacji może być wiele i czasem wina
    może leżeć po stronie dłużnika.

  • 3. Data: 2016-04-12 11:48:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

    > Widzę tylko kilkanaście linijek, bo wyczerpałem limit darmowego
    > czytania - nie wiem jaki, ale mniejsza o to.

    Nie wiem jakiej przeglądarki używasz, ale w FF tryb prywatny rozwiązuje
    ten problem ;) W normalnym trybie pewnie pomogłoby też wyczyszczenie
    cache/cookies

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2016-04-12 12:12:20
    Temat: Prawo własności intelektualnej Agora S.A.(GW) najświętszym jest! ;-) [Was: Komornicy]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem jakiej przeglądarki używasz, ale w FF tryb prywatny
    > rozwiązuje ten problem ;) W normalnym trybie pewnie pomogłoby też

    Ty na grupie _prawo_ całkiem jawnie zachęcasz do "obchodzenia"
    zabezpieczeń własności intelektualnej spółki Agora S.A.? Hańba!
    Ja do tego w życiu nie będę zachęcał! :-)

    --
    A. Filip
    Głupich nie sieją, sami się rodzą. (Przysłowie polskie)

  • 5. Data: 2016-04-12 13:03:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-12 o 12:12, A. Filip pisze:
    > Ty na grupie _prawo_ całkiem jawnie zachęcasz do "obchodzenia"
    > zabezpieczeń własności intelektualnej spółki Agora S.A.? Hańba!
    > Ja do tego w życiu nie będę zachęcał! :-)

    Jak na grupie prawnej (wśród inteligentnych ludzi ;-) ) w temacie o
    komornikach można zachęcać do zażywania takiego świństwa jak agora.
    Hańba :-)

  • 6. Data: 2016-04-12 18:35:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bardzo pasujące do siebie towarzycho.

    -----

  • 7. Data: 2016-04-13 00:20:56
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 12.04.2016 o 12:12, A. Filip pisze:

    > Ty na grupie _prawo_ całkiem jawnie zachęcasz do "obchodzenia"
    > zabezpieczeń własności intelektualnej spółki Agora S.A.? Hańba!
    > Ja do tego w życiu nie będę zachęcał! :-)

    A ty naruszasz prawo własności intelektualnej zmieniając temat wątku bez
    zgody autora

  • 8. Data: 2016-04-13 01:30:11
    Temat: Re: Prawo własności intelektualnej Agora S.A.(GW) najświętszym jest! ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    MK <m...@b...cn> pisze:

    > A ty naruszasz prawo własności intelektualnej zmieniając temat wątku
    > bez zgody autora

    Ktoś otwierając wątek dostaje prawa autorskie do nagłówka Subject: w
    mojej odpowiedzi na jego posty?
    Interesująca interpretacja prawna w duchu "zamordyzmu".
    Jego post jest jego. Moja odpowiedź na jego post jest moja.
    Wątek jest wspólny.

    Zaś dyskusja o tak zwanej "własności intelektualne" spółki Agora
    S.A. pod tematem "Komornicy" oprócz tego że "może wyglądać na głupią"
    przez czujnych prawników Agora S.A. może być potraktowane jako
    "działanie na szkodę spółki". Gdy pod-wątek całkowicie odbiega od
    otwierającego cały wątek postu utrzymywanie oryginalnego Subject: w
    postach pod-wątku dowodzi już wyłącznie głupoty IMHO.

    --
    A. Filip
    Złej baletnicy szkodzi rąbek przy spódnicy. (Przysłowie polskie)

  • 9. Data: 2016-04-13 02:01:18
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 13.04.2016 o 01:30, A. Filip pisze:

> [...]
    > otwierającego cały wątek postu utrzymywanie oryginalnego Subject: w
    > postach pod-wątku dowodzi już wyłącznie głupoty IMHO.

    Jak do tej pory udowadniasz jedynie własna głupotę.
    Już wielokrotnie zwracano Ci uwagę że zmiana tematu jest niewłaściwa,
    może zagrożenie sankcją pozwoli tej prostej prawdzie dotrzeć do tego
    sznurka który utrzymuje Twoje uszy na miejscu?

  • 10. Data: 2016-04-13 07:04:56
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    MK <m...@b...cn> pisze:

> [...]
    > może zagrożenie sankcją pozwoli tej prostej prawdzie dotrzeć do tego
    > sznurka który utrzymuje Twoje uszy na miejscu?

    Zmiana tematów jest zgodna z netykietą. Jeśli zmiana tematów w
    odpowiedziach ma być "zła zawsze" to pisz dlaczego _twoim zdaniem_ .
    No chyba że jesteś po prostu baranem idącym za stadem postarzającym cudze
    opinie ze zrozumieniem godnym papugi ale nie takiej z więziennego slangu.

    http://rafa.eu.org/papers/netykiet.html
    --
    A. Filip
    Mądremu jedno słowo, głupiemu tysiąc. (Przysłowie ormiańskie)