  • 1. Data: 2005-08-31 06:47:23
    Temat: Re: [KSIĄŻKA i GLP] problem
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisał(a):

    [...]

    Ja już ten wątek tu widziałem chyba... Czemu dublujesz posty?

    j.

    ps. Sugeruję wybrać się, z braku kancelarii prawnych pracujących
    w systemie Open Porady Prawne do przedstawicieli fundacji GNU
    i skonsultowanie z nimi tej sprawy ;)

  • 2. Data: 2005-08-31 06:51:58
    Temat: [KSIĄŻKA i GLP] problem
    Od: "Chris" <j...@m...wp.pl>

    Mam zamiar napisać książkę (krótki podręcznik) dotyczącą pewnego
    oprogramowania obecnie będącego rozprowadzanym na licencji GNU GPL.
    Zagadnienie dotyczy praw autorskich, jeśli korzystam z oficjalnego HELPu
    tego programu ale jednocześnie tłumaczę go i tworzę własne rozdziały
    tematyczne (innymi słowy nie ma to nic wspólnego z czystym przetłumaczeniem
    i próbą sprzedania jako "swoje") ... help służy jako źródło wiedzy
    "technicznej" do książki a nie jako treść/kopia treści - to czy mogę wydać
    taką książke tak jako podręcznik do tego programu ? Oraz kogo podać jako
    właściciela marki (nazwy) programu , czy mam podać obecna strone projektu na
    Sourceforge.net czy podac obecnych administratorów tego projektu jako
    wlascicieli , czy moze (jako soft GPL) nie musze takiej klauzuli dot. nazwy
    programu podawać ?

    Pozdrawiam Krzysztof

  • 3. Data: 2005-08-31 14:16:11
    Od: "Chris" <j...@m...wp.pl>

> [...]
    >
    > ps. Sugeruję wybrać się, z braku kancelarii prawnych pracujących
    > w systemie Open Porady Prawne do przedstawicieli fundacji GNU

    Aha , czyli nikt kompetentny na tej grupie nie post'uje ? Swietnie..... :-/

  • 4. Data: 2005-08-31 14:37:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <df4dep$pp4$1@nemesis.news.tpi.pl>, Chris wrote:
    > Aha , czyli nikt kompetentny na tej grupie nie post'uje ? Swietnie..... :-/

    Regularnie nie, a tak to tylko ty. Uff.

    --
    Marcin