  • 1. Data: 2010-03-08 13:45:20
    Temat: Jest parageraf na niezadowolenie?
    Od: Daniel <d...@o...pl>

    Od kilku miesięcy próbuję zerwać umowę z operatorem komórkowym. Chodzi o
    internet który kupiłem i miał działać u mnie w domu a nie działa. Nie
    jest to teraz najważniejsze. Jako że dałem kartę mojemu bratu co jest na
    studiach i on tam z tego korzysta sprawę mam z głowy. Niestety napisali
    do mnie pismo (nie jedno) że jedynie mogą mi iść na rękę i zerwać umowę
    gdy ... wpłacę im tyle kapusty ile zostało do końca abonametu. Jako że
    czytałem to pismo będąc lekko wstawiony a impreza dopiero się rozkręcała
    niewiele myśląc opisałem im, że w odpowiedzi na ich pismo mogą mnie
    pocałować w ... gdzie wykropkowane słowo było czionką 100pkt i na
    czerwono i co gorsza dołączyłem foto (nie moje, znalezione w goglu).
    Dziś rano uzmysłowiłem sobie że chyba przegiąłem lecz list poszedł
    wczoraj i to za potwierdzeniem odbioru (eh ci "koledzy" zawsze namówią
    po pijaku do głupot). Czy za taki idiotyczny wybryk coś mi grozi?

    Daniel

  • 2. Data: 2010-03-09 13:52:24
    Temat: Re: Jest parageraf na niezadowolenie?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-08 14:45, Daniel pisze:

    > Czy za taki idiotyczny wybryk coś mi grozi?

    Śmiech do końca życia (jak ktoś to upubliczni). :)

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-03-09 21:22:54
    Od: grzeda <g...@g...pl>

    Daniel pisze:

    > Czy za taki idiotyczny wybryk coś mi grozi?

    Wybryk nieobyczajny. No ale bedzie o czym opowiadac przy nastepnych
    imprezach. Numer rzeczywiscie niezly;)

    pozdr
    PG