  • 11. Data: 2022-06-21 01:51:41
    Temat: [OT] Re: Japonia: Zakaz małżeństw jednopłciowych niesprzeczny z konstytucją
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 21.06.2022 o 00:51, n...@o...pl pisze:

    > Marta Kaczyńska-Dubieniecka-Smujakaśtam twierdzi, że niekoniecznie "z tego".

    Przypomniało mi się, jak 12 lat temu znajoma była oburzona po
    odpowiedzi na pytanie:
    - Z jakiej rodziny pochodzi Marta Kaczyńska?

    - Z rozbitej!
    ;)

    --
    -
    Akarm

  • 12. Data: 2022-06-21 14:14:06
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.06.2022 o 20:05, A. Filip pisze:

    > Skąd u ciebie tak fiksacja na punkcie zdrowia (psychicznego?)?

    Bo pislamiści, konfederaści, fanatycy religijni, nacjonaliści, rasiści,
    antysemici, myśliwi, kibole, antyszczepionkowcy, homofoby i faszyści są
    niebezpieczni dla otoczenia.
    A ja lubię bezpieczne otoczenie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr