  • 1. Data: 2002-08-01 15:58:15
    Temat: Jakie koszty komornicze?
    Od: "Wioletta" <w...@p...onet.pl>

    Należność do spłaty na dzień 19.06.00 z kosztami procesu, opłatą egzekucyjną
    itd. 2826 zł. Odsetki po 20.06.00 po 0,82 zł dziennie. Spłacona została do
    dnia dzisiejszego kwota 5960 zł i okazuje się, że to jeszcze nie koniec. Ile
    razy więcej należy zapłacić komornikowi, aby w końcu sprawa została
    zamknięta. Przepraszam za te cyferki, ale może komuś będzie chciało się
    przeliczyć i "utwierdzić" mnie w przekonaniu, że jest to możliwe, ale nie
    bardzo dla mnie logiczne.
    Zaległość pobierają komornicy sądowi, nie robimy żadnych problemów, nie
    muszą za nami biegać. Wpłacamy średnio 2 razy w miesiącu pieniądze.
    Należność główna do spłaty wynosiła 1398 zł.
    Pozdrawiam
    Wiola

  • 2. Data: 2002-08-02 19:04:38
    Temat: Re: Jakie koszty komornicze?
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    "Wioletta" <w...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Ile razy więcej należy zapłacić komornikowi, aby w
    > końcu sprawa została zamknięta.

    A nie możesz po prostu pójść do tego komornika i się spytac?
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36
    I didn't fight my way to the top of the food chain to be a vegetarian.

  • 3. Data: 2002-08-03 08:47:05
    Od: "Wioletta" <w...@p...onet.pl>

    > A nie możesz po prostu pójść do tego komornika i się spytac?

    Przy najbliższej wizycie nie omieszkam to zrobić. Tylko oni zawsze, jeżeli
    chodzi o rozliczenia finansowe, tłumaczą to faktem, że to rozlicza księgowa
    i tak na prawdę to oni nie wiedzą. Więc chyba należy odwiedzić panią
    księgową.

    Wiola

  • 4. Data: 2002-08-03 10:06:57
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

> [...]
    > chodzi o rozliczenia finansowe, tłumaczą to faktem, że to rozlicza księgowa
    > i tak na prawdę to oni nie wiedzą. Więc chyba należy odwiedzić panią

    No nieźle.
    Opłata egzekucyjna, to w twoim przypadku 21% kwoty, która była w dniu
    rejestracji sprawy (główna, odsetki, koszty sądowe i adwokackie). Odsetek
    przez te dwa lata narosło około 600 zł.
    Chyba rzeczywiście za dużo zapłaciłaś.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36