  • 1. Data: 2002-07-01 19:58:47
    Temat: Jaki termin odpowiedzi?
    Od: "Michal Letowski" <m...@g...com>

    Witam,

    Bank, w ktorym mam rachunek, podpadl mi. Poniewaz
    to juz nie pierwszy raz, przelalem swoje zale na
    kartke i zanioslem do oddzialu. I teraz czekam na
    odpowiedz. Nie wiem tylko, jak dlugo mam czekac?
    Czy okres oczekiwania jest jakos uregulowany prawnie?
    Jezeli tak, to jak dlugi jest ten okres
    i jaka to jest podstawa prawna?

    Bede niezmiernie wdzieczny za odpowiedz na te pytania.

    Michal Letowski

  • 2. Data: 2002-07-01 20:07:27
    Temat: Re: Jaki termin odpowiedzi?
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Michal Letowski" <m...@g...com> wrote in message news:afqc94

    > Jezeli tak, to jak dlugi jest ten okres
    > i jaka to jest podstawa prawna?

    Nie ma takiego terminu.

    Pozdro
    MAX

  • 3. Data: 2002-07-01 20:43:23
    Od: "Michal Letowski" <m...@g...com>

    Użytkownik "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiego terminu.

    Na pewno? To by przeciez znaczylo, ze bank w ogole nie jest
    zobowiazany odpowiadac na pisma swoich klientow...

    Michal Letowski

  • 4. Data: 2002-07-01 21:07:23
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno? To by przeciez znaczylo, ze bank w ogole nie jest
    > zobowiazany odpowiadac na pisma swoich klientow...

    I wtedy albo zamyka się konto albo wnosi sprawę do sądu...

    MAX

  • 5. Data: 2002-07-02 06:21:41
    Temat: Odp: Jaki termin odpowiedzi?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Michal Letowski <m...@g...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afqc94$fqe$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Jezeli tak, to jak dlugi jest ten okres
    > i jaka to jest podstawa prawna?
    >
    > Bede niezmiernie wdzieczny za odpowiedz na te pytania.

    Widzisz a mi jak podpadł to przelałam oczywiście swoje pretensje na papier
    ale nie zaniosłam do oddziału z uwagi na to,że siedziały tam siksy chyba
    mające niezły balagan. Byłam w oddziale 2 razy rozmawiałam z
    dziewczyną,która oświadczyła mi,że dostane na piśmie informacje dot. jednego
    z moich kont i oczywiście dostałam ale informacja była niezadawalająca mnie
    z uwagi na to,że w dalszym ciągu popełniały błąd. Więc napisałam sobie pismo
    w dwóch egz.
    o końcówce,że prosze o odp. w ustawowym terminie w innym razie skieruję
    sprawę do sądu.Zaniosłam osobiście do Pani Dyrektor i nadto sekretarce
    oświadczyłam po postwieniu mi prezentaty,że chcę pilnie rozmawiać fakt,że
    spotkałam sie natychmiast z pytaniem "W jakiej sprawie" wiec nie myślać
    długo odp. " W czysto prawnej " . Pani otworzyła buźkę i prosiła mnie o
    poczekanie ponieważ P.Dyrektor rozmawia z Pania wice. Poczekałam i
    załatwiłam sprawe pozytywnie. Pani Dyrektor mnie bardzo przepraszała za
    bałagan. Po paru dniach dostałam odpowiedź pisemną z przeprosinami i prośbą
    o nie rezygnowania z ich usług. Troche dyplomacji Proszę Pana a wszystko
    idzie załatwić :-)

    Sandra

  • 6. Data: 2002-07-02 19:02:23
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

    Troche dyplomacji Proszę Pana a wszystko
    > idzie załatwić :-)

    A to gratuluję. W mojej rozprawie z bankiem nie poszło tak łatwo. I to
    pomimo faktu, że to ja miałem ewidentnie rację. Bank się zaparł (pani
    niedysponentka/pani kierownik/pan radca prawny/pani dyrektor oddziału) - tak
    dla zasady. Sprawa trafiła do sądu - sąd wydał wyrok na moją korzyść na
    pierwszej rozprawie po wstępnym przesłuchaniu stron i przeprowadzeniu dowodu
    z dokumentu. Tyle.

    I dlatego nie mam wiary w rozsądek pracownic banków :-)

    Pozdrawiam
    MAX

  • 7. Data: 2002-07-03 09:52:44
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Letowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno? To by przeciez znaczylo, ze bank w ogole nie jest
    > zobowiazany odpowiadac na pisma swoich klientow...

    A co to niby jest bank? Urząd jakiś? Jak nie chce, to Ci nie odpowie i tyle.
    Jak ja napiszę do Ciebie, to musisz mi odpowiedzieć?

    Depi.

  • 8. Data: 2002-07-03 16:00:13
    Od: "Michal Letowski" <m...@g...com>

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    tyle.
    > Jak ja napiszę do Ciebie, to musisz mi odpowiedzieć?

    Ale ja nie jestem instytucja :-) A dzialalnosc bankow jest
    uregulowana ustawowo, wiec bylem ciekaw... Teraz juz wiem,
    ze moge robic bankowi awanture ;-)

    Michal Letowski