  • 1. Data: 2004-03-16 10:43:33
    Temat: Jaką cześć wypłaty może zabrać mi komornik
    Od: "piotrr" <i...@p...onet.pl>

    Witam, interesuje mnie jaką czesc kwoty zabierze mi komornik gdy mam na
    utrzymaniu żonę która nie ma żadnych dochodów nie pobiera również bezrobocia.
    Druga sprawa czy można się dogadać z komornikiem żeby nie sciągał mi z
    wynagrodzenia tylko żebym sam mu przynosił pieniązki co miesiąc.Dziękuje za
    porady.

  • 2. Data: 2004-03-17 09:24:20
    Temat: Re: Jaką cześć wypłaty może zabrać mi komornik
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "piotrr" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Druga sprawa czy można się dogadać z komornikiem żeby nie sciągał mi z
    > wynagrodzenia tylko żebym sam mu przynosił pieniązki co miesiąc.Dziękuje

    1. Komornik może zabrać ci całą pensję.
    2. Jeśli chcesz ominąć komornikat to płać raty w terminie.
    3. Niewiem z czym zalegasz jeśli z alimentami na dzieci to dupa. Jeśli z
    jakimś kredytem to weź z żoną separację i niech ona wystapi o wysokie
    alimenty na ciebie. wtedy to komornik bedzie mogl cie w d. pocałować.

  • 3. Data: 2004-03-17 18:25:58
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    KALKOL wrote:
    > 1. Komornik może zabrać ci całą pensję.

    aby na pewno?

    KG

  • 4. Data: 2004-03-17 21:28:29
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > 1. Komornik może zabrać ci całą pensję.

    brednie, brednie, brednie. skad sie urwales kalkol? jest sporo ograniczen
    odnosnie egzekucji z wynagrodzenia na mocy art. 87 i dodanego w tym roku,
    87(1) kodeksu pracy.

    juz wiele razy pisalo sie o tym na grupie wiec odnosnie szczegolow
    odsylam do lektury k.p. albo archiwum grupy.

    pozdr.
    marcin

  • 5. Data: 2004-03-18 10:49:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Mar 2004, KALKOL wrote:
    [...]
    >+ 1. Komornik może zabrać ci całą pensję.

    Polecam maksymę: "z głowy czyli z niczego".
    Do siebie też stosuję, na wypadek jakbyś chciał się śmiertelnie
    obrazić :] (sprawdzać groups.google itd...)

    pozdrowienia, Gotfryd