    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Artur <a...@j...net>
    Subject: Jak zmusic policję
    Sender: Artur <a...@j...net>
    Date: Thu, 26 Jun 2003 01:49:11 +0200

    > From: m...@o...pl [mailto:m...@o...pl]
    > Posted At: Wednesday, June 25, 2003 11:04 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Jak zmusic policję
    > Subject: Jak zmusic policję
    >

    > ...do ujawnienia nazwiska i adresu świadka mojego wypadku?
    > Zaznaczam, że nie mam złych zamiarów. W zeszłym tygodniu
    > miałem poważny wypadek

    W zeszlym tygodniu, powazny wypadek, mogles sie wykrwawic na smierc,
    itp. i... juz piszesz na news'y?
    Czlowieku - albo oddaj sie dodatkowo w rece psychiatry (to sie nazywa
    uzaleznienie od sieci), albo krecisz i gliniarz to wyczul. Zwlaszcza, ze
    piszesz, iz juz (mimo tego "powaznego wypadku" i "szansy na wykrwawienie
    sie", a juz zdazyles odbyc szereg negocjacji z policja.

    Czlowieku - odpusc sobie. Zachowaj jej apaszke na pamiatke i ciesz sie
    wspomnieniami.

    A.