  • 1. Data: 2005-08-17 05:55:22
    Temat: Intercyza przedmalzenska
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    Witam
    Jestem po rozwodzie, place alimenty na 10-letnią coreczke. Zamierzam w
    październiku ponownie się ożenić. Moja narzeczona to panna bezdzietna.
    Chcemy podpisać rozdzielność majątkową. Jak sąd rodzinny potraktuje taką
    rozdzielność podczas najbliższej sprawy o podwyższenie alimentów, którą
    pewnie wniesie moja była żona. Czy będą brane pod uwagę zarobki mojej
    drugiej żony? Czy potraktuje moją zmianę stanu cywilnego jako poprawę mojej
    sytuacji materialnej, mimo podpisanej intercyzy.
    Pozdrawiam serdecznie.