  • 1. Data: 2005-08-17 06:07:03
    Temat: Przepisy - rozporządzenia normujące jakość wody w sieci wodociągowej.
    Od: Harari <h...@p...fm>

    Witam.

    Poszukuję dokumentów normujących "jakość wody" w sieci wodociągowej.
    Interesują mnie techniczne aspekty tzn. tak jak jest to z prądem
    elektrycznym (220V 50Hz +/- dopuszczalne odchyłki, itd) tak i z wodą
    spodziewam się stosownego rozporządzenia (?) normującego np. ciśnienie
    wody w sieci. Znalazłem bez problemu dokumenty normujące skład chemiczny
    wody, znalazłem w prawie budowlanym "wodę w budynku". Natomiast
    dokumentów normujących ciśnienie przepływ itp. sprawy w sieci
    wodociągowej nie mogę znaleźć.

    Proszę o pomoc.

    Harari