  • 1. Data: 2003-06-27 21:14:47
    Temat: Ile sie zarabia w poznanskich kancelariach?
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam wszystkich!

    Za kilka dni bede mial rozmowe w sprawie pracy w poznanskiej kancelarii
    prawniczej. Spodziewam sie pytania o preferencje placowe. Czy ktos sie
    orientuje ile przecietnie moze zarabiac swiezo upieczony absolwent prawa na
    stazu w kancelarii w Poaznaniu?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 2. Data: 2003-06-28 06:17:00
    Temat: Re: Ile sie zarabia w poznanskich kancelariach?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

> [...]
    > prawniczej. Spodziewam sie pytania o preferencje placowe. Czy ktos sie
    > orientuje ile przecietnie moze zarabiac swiezo upieczony absolwent prawa

    Polska to jest tak dziwny kraj, że nawet w jednym biurze obok siebie siedzą
    osoby i jedna zarabia przykładowo 1500zł na rękę a druga robi to samo a
    zarabia 2000 zł i wcale nie ma różnic wykształcenia czy stażu pracy pomiędzy
    nimi.

    Moja teoria jest niewykonalna technicznie, jak myślę, ale wogóle powinno być
    tak poustawiane wszystko, ale relacje cen do zarobków były takie, aby:
    # jesli ktos jest niewykwalifikowany, to powinien zarabiac tyle, aby miał z
    czego zapłacić czynsz i miał co jeść, bez specjalnych przyjemności.

    # Jeśli stanowisko wymaga odpowiedzialności to powinien oczywiście zarabiać
    więcej.

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa

  • 3. Data: 2003-06-28 06:55:38
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <wpaLa.38295$kC4.607574@news.chello.at>, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    wrote:
> [...]
    > zarabia 2000 zł i wcale nie ma różnic wykształcenia czy stażu pracy pomiędzy

    Well, to ja ci powiem że inne kraje są też takie dziwne bo dane umowy o
    prace się czesto negocjuje indywidualnie (i nie tylko wchodzi w to staż i
    wykształcenie) lub zależą od sytuacji rynkowej/ekonomicznej danej firmy w
    momencie podpisywania umowy.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2003-06-28 17:34:54
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > prawniczej. Spodziewam sie pytania o preferencje placowe. Czy ktos sie
    > orientuje ile przecietnie moze zarabiac swiezo upieczony absolwent prawa

    W Poznaniu nie wiem, ale w znanym mi obszarze we Wrocławiu są to okolice
    1000-1500 na rękę na początek.

    Pozdrawiam,
    Washko