  • 11. Data: 2020-11-24 15:40:50
    Temat: Re: Giertych - cd
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie miały broni ukrytej w kiblu? ;-)

  • 12. Data: 2020-11-24 15:46:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    PS. Nie posiadam ale tak sobie myślę że ukryłbym albo głęboko w jakiejś
    szafie czy sejfie żeby nikt niepowołany sobie krzywdy nie zrobił albo
    gdzieś pod ręką żeby się BRONIĆ jak napadną na dom.

    Ale w kiblu?

    To wskazuje że jak przyjdą "bandyci" to na pewno pozwolą się odlać przed
    zabraniem do radiowozu (znaczy w nieznanym kierunku) ;-)

    I co można z tą bronią z kibla zrobić? wyjść i strzelać do uzbrojonych
    po zęby funkcjonariuszy (znaczy bandytów)? ;-)

    BEZ SENSU

  • 13. Data: 2020-11-24 16:13:37
    Temat: Re: Czy wezwanie na przesłuchanie emailem przez policje jest PRAWNIE SKUTECZNE? :-) [Lex Tusk "Praworządny"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Czy jak w ustawie jest napiane, że pocztą poleconym z potwierdzeniem
    > odbioru, to gołębiem pocztowym jest skuteczne?
    >
    > To może odpowiedzią owinąć cegłówkę i wrzucić przez okno:P

    Premier Tusk (PO) nie ustanowił precedensu?
    + Prezydent Kaczyński *w mediach* powiedział że "kandydatury nie poprze"
    a uznaje że ma 14 dni (prawne niezwłocznie) na (formalne) wyrażenie opinii
    + Premier Tusk "Praworządny" (PO) uznał że wymóg prawny uzyskania
    opinii prezydenta został *formalnie* spełniony ustną wypowiedzią w
    mediach

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2020-11-24 17:21:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.11.2020 o 16:13, A. Filip pisze:

> [...]
    > + Premier Tusk "Praworządny" (PO) uznał że wymóg prawny uzyskania
    > opinii prezydenta został *formalnie* spełniony ustną wypowiedzią w

    Człowieku, (choć tak naprawdę mam wątpliwości). Co tusk ma do tego, że
    ma być EPO, bo tak jest wprost napisane? Sprawdzałeś już dziś w lodówce
    czy tusk ci zarcia nie wyżarł i browców nie obalił?

    --
    Shrek