-
1. Data: 2006-02-20 11:25:06
Temat: Germanos a gwarancja
Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>
Witam,
Po 1,5 roku użytkowani popsuł mi się telefon SonyEricsson. W karcie
gwarancyjnej napisane jest że gwarancja wynosi 1 rok.
No i tej wersji trzyma się sprzedawca czyli Germanos. Kazali mi zrobić
ekspertyzę na mój koszt, aby ustalić czy usterka nie powstała z mojej winy.
Ekspertyza kosztuje 20zł netto. Czy jak ją zrobię i się okaże że usterka
powstała nie z mojej winy to Germanos powinien mi zwrócić pieniądze za
ekspertyzę?
Pzdr
Wojtek
-
2. Data: 2006-03-01 03:37:09
Temat: Re: Germanos a gwarancja
Od: "waros" <w...@w...pl>
> Po 1,5 roku użytkowani popsuł mi się telefon SonyEricsson. W karcie
> gwarancyjnej napisane jest że gwarancja wynosi 1 rok.
> No i tej wersji trzyma się sprzedawca czyli Germanos. Kazali mi zrobić
> ekspertyzę na mój koszt, aby ustalić czy usterka nie powstała z mojej
winy.
> Ekspertyza kosztuje 20zł netto. Czy jak ją zrobię i się okaże że usterka
> powstała nie z mojej winy to Germanos powinien mi zwrócić pieniądze za
> ekspertyzę?
zamówiłem taksówkę
taksówkarz powiedział że kurs do miejsca X będzie kosztował 100zł
ja mam 20 zł jak to zrobić aby taksiarz jednak mnie zawiózł na miejsce?
a tak na powaznie
chłopie skąd ty żeś sie urwał?
gwarancja miała rok?
minął rok?
chcesz złamać umowę?
teraz daj ten telefon dziecku lub psu zależy co tam masz, do zabawy
koniec odpowiedzi
varos
Najnowsze w dziale Prawo
-
Najważniejszy kod podróży lotniczej. Czym jest PNR?
-
Świąteczna podróż z pupilem. Jak bezpiecznie przewieźć zwierzę samolotem? Praktyczny poradnik
-
Opóźniony lot z przesiadką? Dowiedz się, jak uzyskać odszkodowanie i opiekę od linii lotniczych
-
Restrukturyzacja czy upadłość? Kluczowe decyzje przed 2026 rokiem


do góry
7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem