  • 1. Data: 2005-04-23 12:53:56
    Temat: Gdzie najlepiej studiować prawo?
    Od: "syq" <p...@o...pl>

    Witam. Pytanie takie jak w temacie. Ponadto prosiłbym o kilka słów na temat
    studiowania prawa na UJ. CZy trudno jest się dostać, utrzymać i oczywiście
    jaki jest poziom? Myślę że najenniejsze będą opinie od osób które tak
    studiują lud studiowały. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-04-23 13:03:15
    Temat: Re: Gdzie najlepiej studiować prawo?
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "syq" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > studiowania prawa na UJ. CZy trudno jest się dostać, utrzymać i oczywiście
    > jaki jest poziom? Myślę że najenniejsze będą opinie od osób które tak

    Pewnie zaraz mnie zlinczuja, ale wedlug mnie UJ jest przereklamowany...

  • 3. Data: 2005-04-23 13:11:20
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    Kandydat na studenta prawa przebrnął przez wstępny egzamin i pozostała mu
    jeszcze rozmowa z komisją
    Wchodzi do sali, siada przed komisją i przewodniczący zapytuje kandydata:
    - Dlaczego chciałby Pan strudiować prawo?
    - Tato, nie przesadzaj...

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2005-04-23 13:34:28
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "syq" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > temat
    >
    > Pewnie zaraz mnie zlinczuja, ale wedlug mnie UJ jest przereklamowany...
    Wg mnie też. Ale z tego co słyszałem nie warto iść do Wrocławia ze względu na
    straszne podejście
    do studenta, (sławny KPA;) ) A na UJ jest nieiwiele lepiej.
    Nie slyszalem zlych opinii na temat UW , a sam studiuje na UAM .
    Byłbym raczej ostrożny w polecaniu mojego wydziału, ale trzeba powiedziec jasno że
    poziom jest wysoki, rzadko spotyka
    się jakieś perfidne chamstwo w stosunku do studenta (mowa o wykładowcach dziekanat ma
    ...swój urok;)
    Za to jak się już na kogoś człowiek nadzieje to sie może obudzić np na 5 roku z
    niezdanym prawem karnym (dla wyjasnienia -sesja ciagła).
    Sam kiedys słyszałem rozmowę dwóch studentów pod katedrą"- który raz będziesz zdawał
    - 13 a Ty ?-14!".
    Generalnie jeśli już wybierać to raczej brac pod uwage Warszawę Poznań Kraków bądź
    Toruń. A jeśli ma się wyjątkowo twardy i odporny charakter to Wrocław
    A tak wogóle to studiuj prawo, nigdzie nie bedziesz miał takich luzów.No ale potem
    duże szanse żeby zostać bezrobotnym z papierkiem;)

  • 5. Data: 2005-04-23 13:37:37
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik syq napisał:

> [...]
    > studiowania prawa na UJ. CZy trudno jest się dostać, utrzymać i oczywiście
    > jaki jest poziom? Myślę że najenniejsze będą opinie od osób które tak

    Nie wiesz co Cie czeka. Idz sobie lepiej na cos latwiejszego i przyjemnego.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-04-23 13:42:51
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Nie wiesz co Cie czeka. Idz sobie lepiej na cos latwiejszego i przyjemnego.

    Pod powyższa wypowiedzią podpiszę się wszystkimi mackami;)))I jakkolwiek jest to
    sprzeczne
    z tym co pisałem wcześniej, jest to prawda.Gdyż na prawie jest i fajnie i
    strasznie.Zalezy od okresu;)

  • 7. Data: 2005-04-23 14:20:32
    Od: "syq" <p...@o...pl>

    > Nie wiesz co Cie czeka. Idz sobie lepiej na cos latwiejszego i
    > przyjemnego.
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos

    Studiujesz tam? Jeśli tak to daj jakies konkrety.

  • 8. Data: 2005-04-23 14:27:39
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Pawcio najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, zeznał:

> [...]
    > odporny charakter to Wrocław A tak wogóle to studiuj prawo, nigdzie
    > nie bedziesz miał takich luzów.No ale potem duże szanse żeby zostać

    Rrrracja. Na pierwszym semestrze małem łacznie 8 godzin obowiazkowych
    zajeć w tygodniu :-P.
    I jeszcze jedno.Nie wysilać sie. Zamiast mordowac sie, zeby zdac na
    piąteczki i dostac stypendium lepiej robić to, co nam najbardziej
    odpowiada. Zdobywac rózna dziwne certyfikaty i zaswiadczenia. Działac w
    kołach i organizacjach, jeździć po konferencjach, wypadac co roku na
    zachód zarobić troche kasy. Bo 90% tego, czego nauczysz się na studiach
    do niczego ci sie nie przyda. A pracodawca nie zapyta jaka miałes
    srednią, tylko co jeszcze oprócz studiowania robiłeś.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 9. Data: 2005-04-23 14:47:02
    Od: "Anstak" <a...@o...pl>

    Studiowalam na UAM. Generalnie bylo ok, ale tak poza tym studia na prawie sa
    niezyciowe. W praktyce 95 procent sie nie przydaje, zaczynasz prace to nawet
    pozew zajmuje Ci 3 dni. Za duzo teorii, zero praktyki. Ale tak chyba jest
    wszedzie.
    Ania

  • 10. Data: 2005-04-23 15:04:05
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "syq" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Moja Alma Mater jest Uniwersytet Slaski z czedo jestem bardzo zadowolony. Na
    plus tej uczelni nalezy zaliczyc: prostudenckie podejscie kadry naukowej,
    wysoki poziom nauczania przy stosunkowo liberalnym regulaminie studiow
    (nawet jak sie nie uczysz i zawalasz kolejne sesje to trudno wyleciec ;), b.
    dobre warunki lokalowe (mamy nowy b. nowoczesny budynek w ktorym odbywaja
    sie wszytkie zajecie, oprocz WF i sekcji zwlok :P, dzieki czemu nie musimy
    biegac po calym miescie na rozne zajecia) i niskie koszty utrzymania (w
    poronaniu z Krakowem czy inna Warszawa :). Minusy to: brak systemu
    punktowego (tzn. punkty sa, ale wciaz nie mozna wybierac sobie przedmiotow
    glownych :/ ) i oczywiscie lokalizacja, czyli Katowice, ktore choc ostatnio
    bardzo sie zmieniaja na plus, to wciaz nie sa najpiekniejszym miastem w
    Polsce.

    Chcacych dowiedziec sie czegos wiecej odsylam na: http://www.wpia.us.edu.pl