  • 1. Data: 2005-04-23 12:07:13
    Temat: zaswiadczenie o ubezpieczeniu zdrowotnym
    Od: Astaroth <n...@N...interia.pl>

    Witam

    Mam problem tego rodzaju - jestem studentka, wiec podlegam ubezpieczeniu
    zdrowotnemu mojej mamy. Jest ona bezrobotna, wiec dowodem ubezpieczenia
    obu z nas jest jej 'Karta bezrobotnego', na ktorej ja jestem po prostu
    dopisana.
    Niestety, przez najblizszy czas nie jestem w stanie od niej uzyskac tego
    dokumentu, a potrzebuje sie pilnie udać do lekarza specjalisty. W
    zwiazku z tym chcialam sie dowiedziec, jak powinnam to załatwic - czy
    udac sie do NFZ i stamtad uzyskać jakies zaswiadczenie, że rzeczywiscie
    jestem ubezpieczona, czy może ubiegac sie o takowe zaswiadczenie w
    urzedzie pracy (wystawione jakos imiennie na mnie)?
    Sprawa jest dosc pilna, a na prywatna konsultacje lekarska mnie niestety
    nie stac, zwłaszcza, że bedzie to wymagac wielu specjalistycznych badan
    i lekow.

    --
    Pozdrawiam,
    N.