  • 1. Data: 2007-10-20 09:14:43
    Temat: Frekwencja
    Od: klon <r...@h...com>

    Mamy ordynację wyborczą, którą stworzyli przestępcy, to nie my, to
    szefowie partii wybierają posłów, my tylko ten słuszny wybór
    zatwierdzamy! Nie ma kandydatów, którzy zasługują na wybór, najlepsi
    zajmują dalsze miejsca na listach, co w praktyce wyklucza ich wybór!
    Pierwsze miejsca okupują zasłużeni przestępcy, ktorzy już władze
    sparwowali, którzy zdążyli nas okraść, którzy już kilka razy
    obiecywali nam gruszki na wierzbie. To są ci sami szubrawcy, ci sami
    złodzieje, którzy już nas oszukali kilka razy i okradli z czego tylko
    sie dało. Ci sami złodzieje po raz koleny obiecują nam gruszki na
    wierzbie!

    Odpowiedzi na kontrargumenty
    Nieobecni zawsze mają prawo głosu, np.: "A widzisz, nie mówiłem, oni
    się nie sprawdzili (inni też by sie nie sprawdzili)..."
    Kto nie idzie zawsze ma prawo krytykować, np. w konwencji: "Dobrze, że
    nie poszedłem, chciałem na nich głosować, a oni mnie zawiedli..."
    A co z emigrantami, u których nie ma lokali wyborczych lub obłożnie
    chorymi? Po powrocie do życia też nie mają prawa głosu?

  • 2. Data: 2007-10-20 12:02:51
    Temat: Re: Frekwencja
    Od: Piotr <p...@o...pl>

    klon pisze:
> [...]
    > złodzieje, którzy już nas oszukali kilka razy i okradli z czego tylko
    > sie dało. Ci sami złodzieje po raz koleny obiecują nam gruszki na

    Słusznie, zastrzelić hołotę. Pod mur i kula w łeb. Potem rewolucja, 30
    lat rządów hunty wojskowej, terror i prześladowania, potem znowu jakaś
    Solidarność i znów pierwsze wolne wybory. Masz problem? Zorganizuj się
    -jedź na każdą demonstrację i rzucaj kamieniami. Nic tak dobrze nie
    obala rządów jak zadyma przed sejmem. A na koniec rada - nie daj się
    zwieść żadnemu rządowi, rozwiń transparenty "precz z władzą" o godz.
    20.00 21 października, tuż po zamknięciu lokali zanim dowiesz się kto
    wygrał - bo to napewno złodziej. Powodzenia.