  • 1. Data: 2008-01-04 09:57:09
    Temat: Firma Kurierska - Problem
    Od: "EcoPrint Polska" <n...@e...com.pl>

    Witam,

    Mam do was prośbę i prosiłbym o pomoc.

    Przed świętami wysyłaliśmy do klientów produkty ścisle związane ze Świetami
    Bożego Narodzenia. Firma kurierska w jednym przypadku miala dostarczyc
    klientowi 4 paczki na jendym liście a dotarły tylko 3 bo 4 nie może się
    znaleźć i nic na to nie poradzą. Musieliśmy klientowi dosłać osobną
    przesyłką z brakującym towarem w zwiazku z czym ponieśliśmy stratę finansową
    za towar i przesyłkę. Firma kurierska nie poczuwa się do odpowiedzialności.

    Kolejne przypadki z tym samym towarem, firma kurierska dostarczała paczki po
    10-14 dniach od chwili nadania. Wtedy klienci nie odbierali towaru bo mieli
    juz za mało czasu aby coś z tym towarem zrobić przed świętami. Towar wrócił
    do nas i mamy kolejne straty gdyż produkty te były personalizowane na
    konkretne firmy.
    Firma kurierska nie poczuwa się do odpowiedzialności.

    Proszę powiedzieć co mogę zrobić w tych przypadkach aby odzyskać swoje
    stracone pieniądze itp. Jak to wszystko zacząć i ile może to trwać

    Kris

  • 2. Data: 2008-01-04 22:49:26
    Temat: Re: Firma Kurierska - Problem
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "EcoPrint Polska" <n...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobną przesyłką z brakującym towarem w zwiazku z czym ponieśliśmy stratę
    > finansową za towar i przesyłkę. Firma kurierska nie poczuwa się do

    Czyli zagineła czesc przesylki wiec skladasz dokumenty reklamacyjne z prosba
    o zwrot koszto utraconej czesci i teraz tak: jezeli przesylka byla
    ubezpieczona to powinni zwrocic pelna wartosc, jezeli nie to zadaj zwrotu w
    wysokosci franszyzy przewozowej zwykle okolo 100zł.

> [...]
    > na konkretne firmy.
    > Firma kurierska nie poczuwa się do odpowiedzialności.

    Tutaj mozesz zazadac zwrotu kosztow uslugi kurierskiej ze wzgledu na to ze
    musiales wysylac przsylke ponownie.
    PS ktora to firma kuierska?

    Pozdrawiam Tomasz

  • 3. Data: 2008-01-05 01:18:02
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Tomasz pisze:

    > PS ktora to firma kuierska?

    gls ?

  • 4. Data: 2008-01-05 08:52:52
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 05 Jan 2008 02:18:02 +0100, >>Galeon<< napisał(a):

    > gls ?

    Równie dobrze może być UPS. Ostatnio tak się naciąłem, że strach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 5. Data: 2008-01-05 09:29:03
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 5 Jan 2008 08:52:52 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Równie dobrze może być UPS. Ostatnio tak się naciąłem, że strach.

    Obecnie chyba nie ma w Polsce solidnej i godnej zaufania firmy kurierskiej
    i o każdej z nich można przeczytać różne historie.
    Ot, taki oligopol ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2008-01-05 19:37:49
    Od: "EcoPrint Polska" <n...@e...com.pl>

    > PS ktora to firma kuierska?

    OPEK

  • 7. Data: 2008-01-06 17:57:50
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Tomasz" <t...@w...pl> wrote
    > , jezeli nie to zadaj zwrotu w wysokosci franszyzy przewozowej zwykle
    > okolo 100zł.

    Co to jest i z czego wynika?

  • 8. Data: 2008-01-07 07:02:08
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 5 Jan 2008 20:37:49 +0100, EcoPrint Polska napisał(a):

    > OPEK

    Ze wszystkimi firmami miałem złe przygody, ale dobrze kończyły się po
    jednym telefonie... Z Opekiem - 6 telefonów nie wystarczyło, miesiąc
    czekałem na kuriera... Dopiero pismo, wcale nie reklamacja - pełne ironii i
    kpin doprowadziło do tego, że kurier łaskawie zjawił się. Nigdy więcej
    Opek! Musiałem korzystać - gwarancja D2D. Wiem, że OT, ale obiecałem im w
    piśmie, że będę informował o ich działaniach :)

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl