  • 1. Data: 2008-01-04 06:49:12
    Temat: Wymiana dowodow - wieczna dojna krowa
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    No i stalo sie. Z wymiany dowodow uczyniono wieczna
    krowe do nieustannego dojenia. Szczegoly:

    http://wiadomosci.onet.pl/1667368,11,item.html

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2008-01-04 07:37:31
    Temat: Re: Wymiana dowodow - wieczna dojna krowa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek_P wrote:
    > No i stalo sie. Z wymiany dowodow uczyniono wieczna
    > krowe do nieustannego dojenia. Szczegoly:
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1667368,11,item.html

    Przeciez nikt ci nie kaze wymianiac dowodu na inny rodzaj niz ten ktory
    jest teraz.

  • 3. Data: 2008-01-04 08:18:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > Przeciez nikt ci nie kaze wymianiac dowodu na inny rodzaj niz ten ktory
    > jest teraz.

    Na razie ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-01-04 09:40:34
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 4, 9:18 am, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Na razie ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Liwiuszwww.liwiusz.republika.pl

    Ciekawie by bylo gdyby wtedy ktos pozwal RP czy odpowiednie
    ministerstwo za to ze wiedzac o koniecznosci wprowadzenia
    biometrycznego kazali wydawac 30 zlotych. Plus koszty stania w kolejce
    i dni urlopu na to wziete.

  • 5. Data: 2008-01-04 09:44:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

> [...]
    > ministerstwo za to ze wiedzac o koniecznosci wprowadzenia
    > biometrycznego kazali wydawac 30 zlotych. Plus koszty stania w kolejce

    Jeśli nikt nie pozwał przy obecnej wymianie, to nie sądzę, aby
    pozywał przy kolejnej. Po tego typu akcjach widać jak ludzie są
    ogłupieni i jak łatwo można im odebrać wolność. Masowo wykonują
    czynności, które nie posiadają żadnego sensu, poza tym, że są wymagane
    prawnie. I nikt nie protestuje.

  • 6. Data: 2008-01-04 13:27:16
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 4, 10:44 am, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > ogłupieni i jak łatwo można im odebrać wolność. Masowo wykonują
    > czynności, które nie posiadają żadnego sensu, poza tym, że są wymagane

    tylko ze przy biometryce ktos moze zadac sobie pytanie: "po co?
    dlaczego te dane umieszczane sa w DO skoro potrzebuje go tylko w
    polsce a do przekraczania granic poza unia europejska jest paszport z
    tymi samymi biodanymi? dlaczego mam placic drugi raz za cos co jest
    zbedne?"

  • 7. Data: 2008-01-04 13:29:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

> [...]
    > polsce a do przekraczania granic poza unia europejska jest paszport z
    > tymi samymi biodanymi? dlaczego mam placic drugi raz za cos co jest

    Z tego samego powodu, dla którego trzeba było wymieniać dowody teraz:
    BO TAK.

  • 8. Data: 2008-01-04 14:04:12
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 4, 2:29 pm, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >    Z tego samego powodu, dla którego trzeba było wymieniać dowody teraz:
    > BO TAK.
    >
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Liwiuszwww.liwiusz.republika.pl

    Tylko ze mimo wszystko wymiane na nowe jestem sobie w stanie
    wytlumaczyc (tym ze te ktore maja jeszcze termin waznosci ale sa juz
    nieco przechodzone i warto by je wymienic zeby nie bylo jak w znanym
    mi przypadku ze PzO wziela do reki dowod przewertowala i oddala
    okladke plus kilka kartek luzem). O tyle powielanie danych ktore nie
    za niezbedne (w koncu strefa schengen) i nakaz zaplaty za to jest
    lekko chore. Chyba jnelpiej stac sie obywatelem swiata.

  • 9. Data: 2008-01-04 19:29:36
    Temat: [OT] Re: Wymiana dowodow - wieczna dojna krowa
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > No i stalo sie. Z wymiany dowodow uczyniono wieczna
    > krowe do nieustannego dojenia. Szczegoly:

    A dlaczego musialem placic za dowod (nowy dowod)?

    Skoro Panstwo Polskie narzuca mi posiadanie takiego dokumentu (nie jest to
    przeciez moje widzimisie) to dlaczego musze ponosic koszty jego uzyskania
    (juz nie czepiam sie dojazdu do gminy, zdjec i takich tak).

    Przeciez rownie dobrze teraz mogliby kasowac za zlozenie PITa.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2008-01-04 19:56:10
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Z tego samego powodu, dla którego trzeba było wymieniać dowody teraz:
    > BO TAK.

    Bo nie każdy musi mieć paszport, a tak to każdy dorosły obywatel
    będzie już w odpowiedniej bazie. Od przyszłego roku każdy obywatel
    przestępcą.

    Rafał