  • 131. Data: 2024-04-01 21:58:42
    Temat: Re: Filmy online
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak.

    Poważnie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 132. Data: 2024-04-01 22:02:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czemu nieaktualne?

    Już wcześniej wyjaśniłeś. "Detektywi" dawali wam listę ipików, ale bez
    szklanej kuli jaki będzie ten ipik jak już zbierzecie drużynę i
    pójdziecie na łowy:P

    > Jak w danym momencie to sprawdziłeś, to masz aktualny
    > i jedyny problem, to że poza komputerami pod tym adresem mógł być
    > jeszcze jakiś inny.

    Jedyny problem, to że łaziliście pod ipiki które były przydzielane przez
    DHCP i były w tym momencie już nieaktualne. I tak plus dla was że się w
    końcu zorientowaliście, że to bzdura.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 133. Data: 2024-04-02 01:06:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-01, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tylko tu jest podobny problem, jak z lokalizacją urządzeń.
    > Rozporządzenie określa, co mają mieć. Do celów technicznych mają pewnie
    > wiele rzeczy, ale czy gromadzą to w sposób możliwy do przeszukiwania i
    > to po czasie? Ja tu chyba gdzieś wspominałem, że jak nie było to
    > postanowienie prokuratora wystawione sztywno na jakieś dane wstecz,

    Myslę, że musza miec taka możliwość bo inaczej jaki byłby sens
    gromadzenia logów. Fakt, że może nie ogarniam skali, ale wydawałoby się,
    że skala to tylko kwestia organizacji i narzędzi, gdzie, ponownie, jak
    logują pewne zdarzenia bo logują, to muszą tez mieć sposób ich
    przeróbki.

    > Te kombinacje są dlatego, że jest jeszcze taki problem, że my z poziomu
    > sieci widzimy zewnętrzne dane, czyli często router. A dane udostępnia
    > komputer za nim stojący. Te proste routery nie mają jakiejś pamięci z
    > logami. Jakby miały, to byłoby wspaniale.

    Prawda, ale też lepsze to niż szukanie po błednym IP w błędnej
    lokalizacji.

    --
    Marcin