  • 31. Data: 2021-04-26 12:49:59
    Temat: Re: Faktura i do kosza... :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tak, ale powtarzająca się taka sytuacja może doprowadzić do
    > wytypowania tego podmiotu do kontroli podatkowej. prowadzący
    > działalność wiedzą, jakie to przyjemne, nawet jeśli ostatecznie
    > się okaże, że wszystko jest w porządku.

    Taki pomysł: moze brac te faktury na:
    521-31-72-762 ;-)
    lub w najgorszym razie na:
    7542481169

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 32. Data: 2021-04-26 14:32:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 12:50:01 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Taki pomysł: moze brac te faktury na:
    > 521-31-72-762 ;-)
    > lub w najgorszym razie na:
    > 7542481169

    A kto zacz (jeden i drugi NIP)? e-krs nie pokazuje. Restricted? ;>

  • 33. Data: 2021-04-26 14:55:44
    Od: Niktnaprawde Nobodyreally <n...@g...com>

    poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 14:32:18 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A kto zacz (jeden i drugi NIP)? e-krs nie pokazuje. Restricted? ;>

    Gugiel nie ma kłopotu ze znalezieniem.

  • 34. Data: 2021-04-26 15:38:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 14:55:45 UTC+2 Niktnaprawde Nobodyreally napisał(a):

    > Gugiel nie ma kłopotu ze znalezieniem.

    Rzeczywiście.
    A ekrs nie pokazuje.
    Hmm, jest to więc pewnego rodzaju restricted, bo w ekrs można przeszukiwać rejestry
    "przedsiębiorcy" i "Stowarzyszenia, inne organizacje społ. i zawodowe, fundacje,
    ZOZ".
    "Organów państwowych" w KRS nie ma, w sumie logicznie. Ale partii politycznych też
    chyba nie.

  • 35. Data: 2021-04-26 15:50:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Apr 2021 06:38:36 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]

    > "Stowarzyszenia, inne organizacje społ. i zawodowe, fundacje, ZOZ".
    > "Organów państwowych" w KRS nie ma, w sumie logicznie. Ale partii

    Partie powinny podpadac pod "organizacje społ".
    Tylko ze US pewnie olewa ich zakupy.

    Ja bym tam sprobowal np 522-10-09-522.

    J.

  • 36. Data: 2021-04-26 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Partie powinny podpadac pod "organizacje społ".
    > Tylko ze US pewnie olewa ich zakupy.
    >
    > Ja bym tam sprobowal np 522-10-09-522.

    Musze przyznac ze niespotynie konstruktywna rozmowa nam wyszła - tyle
    rozwiazań takich zeby wilk był syty i owca cała...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."