  • 1. Data: 2010-03-12 06:44:40
    Temat: Egzekucja komornicza
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Chcę podesłać dłużnikowi komornika - jak fizycznie wygląda egzekucja z
    ruchomości?
    Wchodzi komornik do firmy i co dalej - łapie komputer i wynosi? Czy może
    wydaje jakieś pisemne instrukcje pracodawcy? Czy opieczętowuje sprzęt?Czy
    pracodawca jest uprzedzony o tym fakcie? Co się dzieje w takim przypadku gdy
    w firmie znajduje się inny sprzęt - czy dłużnik udowadnia, że to nie jego?

  • 2. Data: 2010-03-12 07:41:38
    Temat: Re: Egzekucja komornicza
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > sprzęt?Czy pracodawca jest uprzedzony o tym fakcie? Co się dzieje w
    > takim przypadku gdy w firmie znajduje się inny sprzęt - czy dłużnik

    Sprzęt jest opieczętowywany. Ale czegoś nie rozumiem - chcesz zająć
    dłużnikowi komputer, który jest jego pracodawcy?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-03-12 07:48:56
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    > Sprzęt jest opieczętowywany. Ale czegoś nie rozumiem - chcesz zająć
    > dłużnikowi komputer, który jest jego pracodawcy?

    Pracodawca nie wypłacił mi zasądzonego wynagrodzenia

  • 4. Data: 2010-03-12 07:55:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin pisze:

    > wiadomości news:hncr7o$1hs$1@news.onet.pl...

    > Pracodawca nie wypłacił mi zasądzonego wynagrodzenia

    Zajęcie ruchomości polega na tym, że komornik przychodzi i zajmuje
    (opieczętowuje) wszystko, co znajduje się we władaniu dłużnika. Jeśli
    rzeczy znajdujące się we władaniu dłużnika nie są jego własnością,
    również mogą być zajęte, natomiast dłużnik powinien złożyć wówczas
    powództwo przeciwegzekucyjne. W sytuacjach oczywistych (np. pracodawca
    na miejscu wykaże, że komputery są banku, a nie jego), komornik może
    odstąpić od dokonania takiego zajęcia.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-03-12 08:47:30
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

> [...]
    > przeciwegzekucyjne. W sytuacjach oczywistych (np. pracodawca na miejscu
    > wykaże, że komputery są banku, a nie jego), komornik może odstąpić od

    Dziękuję - o to mi chodziło ;)

  • 6. Data: 2010-10-08 23:37:33
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]
    > przeciwegzekucyjne. W sytuacjach oczywistych (np. pracodawca na miejscu
    > wykaże, że komputery są banku, a nie jego), komornik może odstąpić od

    może , ale nie musi.
    spotkałem się z sytuacją, że maszyny które stły w hali należącej do
    dłużnika
    a nie były jego ( nawet ich nie użytkował) a komornik dostał do ręki
    faktórę
    z której wynikało kto komu sprzedał te maszyny ilka lat temu, też je zajął.

    macso