  • 81. Data: 2018-08-29 13:54:37
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: p...@g...com

    --Gdzies widzialem i dla żelbetu "to normalne ze beton peka. Trzeba zabezpieczyc,
    zeby korozja nie siegnela stalowego zbrojenia.

    chcialem zwrocic uwage ze obiekt mostowy to nie plyta czy posadzka :-)
    jesli dopuscisz do pekniec powierzchniowych to pol biedy ale jesli pojda glebiej to
    juz tego nie ogarniesz i ruda za lat 10 czy 20 wystawic ci rachunek, to co robili
    wlosi czyli wstrzykiwanie zywic w szczeliny to tylko pudrowanie trupa bo wyrok juz
    zapadl

  • 82. Data: 2018-08-29 14:04:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Ale Szczecin czy Stettin ?
    >musisz ustawic google na DE wtedy Stettin

    Ustawilem.

    >--A po zmianie jezyka - na mapie - ciagle Parkowa.
    >czary mary ale moze proxy pomoze :-)

    Na Street View mam Gustaw Adolf, ale na mapie Parkowa.

    Miasto Stettin, ale "województwo zachodniopomorskie".

    Jeszcze sama przegladarka ma ustawienie jezyka.

    Przed chwila mialem wybor jezyka w google, teraz nie.
    Magia.

    J.

  • 83. Data: 2018-08-29 14:08:37
    Od: p...@g...com

    to poczatek konca :-)

    https://www.spidersweb.pl/2018/05/google-dont-be-evi
    l-nie-badz-zly.html

  • 84. Data: 2018-08-29 14:13:04
    Od: p...@g...com

    --Magia.

    czarna magia

    https://www.golem.de/news/maschinelles-lernen-google
    -mitarbeiter-protestieren-gegen-militaerprojekt-mave
    n-1804-133733.html

    Skynet by Google to brzmi niezle prawda ?

  • 85. Data: 2018-08-29 14:41:43
    Od: n...@o...pl

    w <pm5o0j$2dp$1@node1.news.atman.pl>, Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    napisał(-a):

    > Skoro sam siebie ratował (wyskoczył z samochodu) to wiedział co się dzieje.

    Połowa twoich odpowiedzi na czyjeś posty to są bzdury, bo nie rozumiesz o czym
    pisze przedpiśca. A tutaj wymagasz, aby ktoś w kilka sekund podjął racjonalne
    kroki. A Ty masz godziny i nie udaje się.

  • 86. Data: 2018-08-29 14:56:18
    Od: p...@g...com

    62-letni egzaminator zeznał również, że próbował pomóc 18-letniej kobiecie odpalić
    samochód. Tłumaczył, że wybiegł z pojazdu, bo chciał zepchnąć auto z torów.
    "Prokuratura sądzi natomiast, ze zanim to zrobił nie dał kobiecie jasnego polecenia,
    by sama też opuściła pojazd" - czytamy w "Gazecie Krakowskiej".

    Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,2383
    7312,wypadek-na-przejezdzie-w-szaflarach-sa-zeznania
    -egzaminatora.html#Z_MTstream

    pewnie juz ogladali nagranie z wnetrza i ida na pewniaka

  • 87. Data: 2018-08-29 15:17:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >zabezpieczyc, zeby korozja nie siegnela stalowego zbrojenia.

    >chcialem zwrocic uwage ze obiekt mostowy to nie plyta czy posadzka

    To sie tyczylo mostow i innych konstrukcji nosnych.

    >jesli dopuscisz do pekniec powierzchniowych to pol biedy ale jesli
    >pojda glebiej to juz tego nie ogarniesz i ruda za lat 10 czy 20
    >wystawic ci rachunek,

    Ale jak zamierzasz nie dopuscic ?

    >to co robili wlosi czyli wstrzykiwanie zywic w szczeliny to tylko
    >pudrowanie trupa bo wyrok juz zapadl

    O ile sie orientuje, to tak sie jednak robi.
    Moze niestarannie wstrzykiwali, albo zywice były włoskie :-)

    Ewentualnie ... wyrok zapadl, ale jak sie utrzyma przez 100 lat, to
    juz mozna bez zalu rozebrac i zbudowac na nowo.

    J.

    P.S. http://zasoby.open.agh.edu.pl/~11sadefus/beton.html

  • 88. Data: 2018-08-29 18:08:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd było czy nawet nadal jest wiadomo, że nie jest zagrozony osmioma?

    Z logiki i ducha prawa. Górna granica jest raczej dla działań celowych
    lub zasługujących na szczególne potępienie.

    > No nie wiem co sobie prokuratura myślała, ale z jakiegos powodu
    > najwyraźniej wystapili o areszt, no chyba że chodziło o to aby pokazac,
    > że są surowi, bo to teraz taki trend chyba jest.

    No właśnie chyba tak. Sąd nie podzielił opinii proka.

    Shrek

  • 89. Data: 2018-08-29 18:10:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2018 o 09:21, J.F. pisze:

    > Ale jednak zagrozony jest 8. Wystarczy, ze go sad nie bedzie lubial.
    > Albo Ziobro go nie bedzie lubial, a komputer wylosuje dyspozycyjnego
    > sedziego :-)

    To może od razu zamykajmy w areszcie na życzenie zebra.

    Shrek

  • 90. Data: 2018-08-29 18:12:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2018 o 08:43, Liwiusz pisze:

    > Nigdzie nie starcza, ale może.

    Może tak, a może nie. Żeby zastosować areszt należy to uprawdopodobnić.
    Sąd nie podzielił tego przekonania.

    Shrek