  • 1. Data: 2005-11-19 22:11:19
    Temat: Edukacyjny office na firmowym komputerze
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Witam
    Taki problem. Mam w firmie 4 komputery. Na jednym z nich jest zainstalowany
    legalny firmowy Office (licencja na firme). Czy moge zainstalowac na trzech
    pozostalych wersje edukacyjna i korzystac w celach niezarobkowych? Wszystkie
    komputery sa firmowe, maja legalne windowsy. Chcialbym byc w porzadku, ale
    nie wiem, czy taki zakup ma sens od strony prawnej. Czy ladni panowie nie
    powiedza mi, ze w zwiazku z tym, ze sa to komputery firmowe, nie mialem
    prawa miec tam takiego oprogramowania. Nie korzystam w zasadzie, ale czasami
    przychodza dzieci i chca sobie cos napisac. Czy moga to zrobic na firmowych
    komputerach?
    Pozdr. Dulek

  • 2. Data: 2005-11-19 22:34:07
    Temat: Re: Edukacyjny office na firmowym komputerze
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości

    > prawa miec tam takiego oprogramowania. Nie korzystam w zasadzie, ale
    > czasami przychodza dzieci i chca sobie cos napisac. Czy moga to zrobic na
    > firmowych komputerach?
    > Pozdr. Dulek

    Zainstaluj OpenOffice i będziesz miał problem z głowy. Jeśli tańszy proszek
    jest równie dobry, to po co przepłacać :)

    http://www.ux.pl/openoffice/?page=download

  • 3. Data: 2005-11-19 22:35:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dulek wrote:
> [...]
    > przychodza dzieci i chca sobie cos napisac. Czy moga to zrobic na firmowych

    przeczytaj dla kogo przeznaczona jest wersja edukacyjna i wyjdzie ci, że
    się na nią nie załapiesz.

  • 4. Data: 2005-11-19 22:40:15
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    witek:
    > przeczytaj dla kogo przeznaczona jest wersja edukacyjna i wyjdzie ci, że
    > się na nią nie załapiesz.

    Wiem, dla kogo jest przeznaczona. Dla uczniow m.in. Ale to wlasnie uczniowie
    tylko beda z niej korzystac. I nie w celach zarobkowych. Do takich celow mam
    wersje firmowa, zarejestrowana, legalna, czysty jestem jednym slowem.
    Pytanie, czy oni moga korzystac z tej wersji na firmowych komputerach. Nie
    chce zarabiac na tym programie.
    Pozdr. Dulek

  • 5. Data: 2005-11-19 22:42:32
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Marcin Wasilewski:
    > Zainstaluj OpenOffice i będziesz miał problem z głowy. Jeśli tańszy
    > proszek jest równie dobry, to po co przepłacać :)
    >
    > http://www.ux.pl/openoffice/?page=download

    Sek w tym, ze OO jest dobry, jak sam korzystasz. A w takiej szkole jest
    troche inaczej. Mozna polemizowac oczywiscie, ale pominmy to. Mam OO.
    Pozdr. Dulek

  • 6. Data: 2005-11-19 23:32:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dulek wrote:
> [...]
    > wersje firmowa, zarejestrowana, legalna, czysty jestem jednym slowem.
    > Pytanie, czy oni moga korzystac z tej wersji na firmowych komputerach. Nie

    Co za uczniowie. Masz uczniów w firmie? Szkołę prowadzisz, czy jak.
    Czy chcesz to posadzić dla własnych dzieci na firmowych komputerach.
    Wróżki nie na tej grupie.

  • 7. Data: 2005-11-19 23:41:26
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    witek:
    > Co za uczniowie. Masz uczniów w firmie? Szkołę prowadzisz, czy jak.
    > Czy chcesz to posadzić dla własnych dzieci na firmowych komputerach.
    > Wróżki nie na tej grupie.

    Moje dzieci. Przychodza do firmy i chca sobie odrobic zadanie domowe na
    firmowym komputerze. Ten, w ktorym wgrany jest firmowy program jest zajety
    przeze mnie. Ale licencja jest tylko na ten komputer. Wiec, chcac byc w
    porzadku, chcialbym kupic wersje edukacyjna (cena) i niech dzieci sobie
    odrabiaja swoje zadania na legalnym programie. Chce to posadzic dla wlasnych
    dzieci. Mysle, ze teraz jasniej podalem.
    Pozdr. Dulek

  • 8. Data: 2005-11-20 01:43:19
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > odrabiaja swoje zadania na legalnym programie. Chce to posadzic dla
    > wlasnych dzieci. Mysle, ze teraz jasniej podalem.

    ROTFL......... Nie przejdzie takie kombinowanie.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2005-11-20 01:46:09
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Tiger wrote:

    A co zlego jest w Open Office? Wiecej i za darmo. I bez szpiclowania
    uzytkowania tylnymi drzwiami .

  • 10. Data: 2005-11-20 02:12:08
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A co zlego jest w Open Office? Wiecej i za darmo. I bez szpiclowania
    > uzytkowania tylnymi drzwiami .

    Daj spokoj... wiesz jaka ilosc danych musialaby przechodzic przez
    akamaitechnologies.com? :-) Wiesz, ilu analitykow musialoby nad tym
    siedziec? Wyobrazasz sobie, jakie bylyby koszty? Nie wierze, zeby te dane
    byly naprawde skladowane w jakikolwiek sposob. Po prostu nie wydaje mi sie
    to przedsiewzieciem oplacalnym z rynkowego punktu widzenia. Zas co do Open
    Office - zgadzam sie i popieram.

    Pozdrawiam,

    Tiger