  • 11. Data: 2021-05-04 13:48:39
    Temat: Re: Dzielna policja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 2 May 2021 14:38:51 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > I teraz zrobi się gówno-burza. Następnym razem wezwą batalion prewencji
    > i wszystkich będą musieli "zawinąć", bo jakiś oszołom to nagrał i będą
    > wyjaśnienia, czemu nie reagowali.

    A czemu nie reagowali?
    Jest naruszenie prawa, to policja musi reagowac! :-P

    A nastepnym razem odpowiadac "ja jestem po ustawowych godzinach sluzby
    i nie moge wykonywac obowiazkow policjanta" :-P

    J.

  • 12. Data: 2021-05-04 13:52:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 13:48, J.F pisze:

    > A nastepnym razem odpowiadac "ja jestem po ustawowych godzinach sluzby
    > i nie moge wykonywac obowiazkow policjanta" :-P

    Bzdura - był jeden taki co tłumaczył że pilnuje skrzynki naczelnika po
    godzinach - po prostu lubi swoją robotę i jest kulsonem 26 godzin na dobę:P

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-05-05 16:51:45
    Od: Kviat

    > I teraz zrobi się gówno-burza. Następnym razem wezwą batalion prewencji
    > i wszystkich będą musieli "zawinąć", bo jakiś oszołom to nagrał i będą
    > wyjaśnienia, czemu nie reagowali.

    Jakoś wam nie przeszkadza nagrywanie przez oszołomów, gdy batalion
    prewencji zawija ludzi protestujących zgodnie z prawem. Więc weź niepierdol.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 14. Data: 2021-05-06 20:28:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > I teraz zrobi się gówno-burza. Następnym razem wezwą batalion prewencji
    > i wszystkich będą musieli "zawinąć", bo jakiś oszołom to nagrał i będą
    > wyjaśnienia, czemu nie reagowali.

    https://www.se.pl/warszawa/policjanci-chroniacy-kacz
    ynskiego-zostali-zawieszeni-znamy-powod-aa-17X6-va9X
    -roJk.html

    Tak sie konczy nie reagowanie :-P

    J.