    From: MiReK <m...@D...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dzieci, plac zabaw i art. 51 KW
    Date: Mon, 21 Aug 2006 10:04:17 +0200

    Witam.

    Jest w bloku mieszkalnym grupa około trzech rodzin, którym przeszkadza
    dosłownie wszystko co jest związane z dziećmi. Co rok w okresie wiosenno
    letnim kiedy dzieci zaczynają się bawić na placu zabaw zaczynają się
    krzyki z okien w kierunku dzieciaków i wysyłanie pism o zakłócanie
    spokoju. Niestety lokalizacja bloku i placu zabaw jest taka, że z jednej
    strony jest ruchliwa ulica, z drugiej duży zakład i dojazd do niego. Dla
    dzieci pozostaje pas zieleni wraz z piaskownicą szerokości może 20-25
    metrów oddzielony od bloku chodnikiem o szerokości jakiś 5 metrów.
    Wczoraj dzieci grały w piłkę, co zadziałało jak przysłowiowa "płachta na
    byka". Otwarło się okno i zaczęły się wrzaski na dzieci wraz z groźbami
    zgłoszenia na policje itd. Mój młodszy syn się wystraszył i przybiegł do
    mnie z płaczem, że "panie przyślą do mnie policje i trafię do
    poprawczaka". Dzisiaj jak się dowiedziałem piszą jakieś pismo. Nie wiem
    czy na policje, czy do spółdzielni mieszkaniowej.
    Ja i nie tylko ja mamy dość zastraszannia dzieciaków ale nie bardzo
    wiemy co z tym zrobić.
    Mamy też obawy, że zostanie przeciw nam skierowany wniosek do sądu
    grodzkiego z art. 51 KW za zakłócanie spokoju. Takie przynajmniej krążą
    plotki.

    Proszę was o jakąś porade co z tym zrobić, bo powtarza się to rok w rok
    ok kilku lat.