  • 1. Data: 2009-04-18 20:15:54
    Temat: Działanie na szkode Spóldzielni Mieszkaniowej problem
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mamy problemy z naszą spóldzielnia mieszkaniową, której Zarząd działa na
    szkode Spóldzielni poprzez wynajmowanie firm o dużo zawyżonych kosztach i
    odmawia
    pokazania umowy, mimo, że wynika to z Ustawy, pod pretekstem, że chetnie
    pokaże nam te umowy,
    ale umowy maja klauzule poufności i jak się ta firma wynajeta zgodzi na
    pokazanie, to on bardzo chętnie, co oczywiscie nigdy nie nastąpi.Rada
    Nadzorcza ma takie samo zdanie.

    W zwiazku z czym, mam takie dwa problemy.

    1/ Czy Rada Nadzorcza Spóldzielni mieszkaniowej odpowiada swoim majatkiem za
    działanie na szkodę Spółdzielni.

    2/Czy ktoś zna jakiegoś linka do informacji o skazaniu lub jakiś wyrok na
    Radę czy Zarząd Spółdzielni mieszkaniowej za działanie na szkode
    Spóldzielni, bo jakoś szukam w necie i nawet coś znajduje, ale zawsze
    pesymistyczne, że ktoś skarżył do Prokuratury ona umarzała, on sie odwoływał
    i po paru latach kończyło sie niczym.

    Pozdrawiam

    mareK

  • 2. Data: 2009-04-18 20:36:00
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Mamy problemy z naszą spóldzielnia mieszkaniową, której Zarząd działa na
    > szkode Spóldzielni poprzez wynajmowanie firm o dużo zawyżonych kosztach i

    1. wielu prezesow tak robi bo w praktyce sa bezkarni i nieodwolywalni

    2. jaka sm ?

    Icek

  • 3. Data: 2009-04-19 06:10:52
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "mareK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Spóldzielni, bo jakoś szukam w necie i nawet coś znajduje, ale zawsze
    > pesymistyczne, że ktoś skarżył do Prokuratury ona umarzała, on sie

    Spółdzielnia podlega kontroli. Przez biegłych rewidentów (raz na dwa lata) -
    tak przynajmniej u mnie jest w spółdzielni. Na takie działalnia musia się
    zgadzać zarząd i komisja rewizyjna - oni ponoszą odpowiedzialność (również
    finansową). Można zawiadomić np.UKS lub innych zainteresowanych aby skarb
    Państwa nie ponosił strat z powodu niewłaściwego odprowadzania podatków i
    niezgodnego z prawem prowadzenia przetargów lub zamówień

  • 4. Data: 2009-04-19 09:31:30
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    > 1. wielu prezesow tak robi bo w praktyce sa bezkarni i nieodwolywalni
    >

    > 2. jaka sm ?

    "Przy Metrze" Warszawa