  • 1. Data: 2002-06-17 16:07:30
    Temat: Dwa nazwiska?
    Od: "basik30" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Zastanawia mnie - laika dlaczego kobiety noszą dwa nazwiska ?

    BK

  • 2. Data: 2002-06-17 16:16:40
    Temat: Re: Dwa nazwiska?
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    basik30 napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witam
    > Zastanawia mnie - laika dlaczego kobiety noszą dwa nazwiska ?

    Bo przy zawieraniu małżenstwa mogą wybrać:
    -pozostać przy nazwisku panieńskim,
    -przybrać nazwisko męża (najczęściej)
    -do nazwiska panienskiego dodać nazwisko męża i powstaje wtedy nazwisko
    dwuczłonowe, przy czym dziecko przy urodzeniu dostaje nazwisko męża.

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz

  • 3. Data: 2002-06-17 20:46:41
    Od: "agentka Kunnenfeldt" <q...@g...pl>

    Jaszyn! Uwaga! Śledzę Cię!
    agentka Kunnenfeldt

  • 4. Data: 2002-06-17 20:53:24
    Od: R...@a...waw.pl (Renata Gołębiowska)

    On Mon, 17 Jun 2002 18:16:40 +0200, Jaszyn <l...@s...sie.z.idiotow.org>
    wrote:

    >-do nazwiska panienskiego dodać nazwisko męża i powstaje wtedy nazwisko
    >dwuczłonowe, przy czym dziecko przy urodzeniu dostaje nazwisko męża.

    Nie koniecznie. O to jakie dzieci będą mieć nazwisko pytają w USC i
    trzeba się zdeklarować samemu.

    Renata

  • 5. Data: 2002-06-17 21:50:37
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "agentka Kunnenfeldt" <q...@g...pl> ihn
    news:aelhcd$dg6$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Jaszyn! Uwaga! Sledze Cie!

    Tutaj tez? Ale Cie nosi ;o)

    SSM @ pl.soc.seks

  • 6. Data: 2002-06-17 22:09:18
    Od: "agentka Kunnenfeldt" <q...@g...pl>

    > Tutaj tez? Ale Cie nosi ;o)

    Ja już jestem wszędzie ... na pl.rec.film też i jeszcze w paru innych
    miejscach :-))
    agentka Kunnenfeldt

  • 7. Data: 2002-06-17 22:10:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 17 Jun 2002 18:16:40 +0200), "Jaszyn"
    <l...@s...sie.z.idiotow.org> był(a) napisał(a):

    >przy czym dziecko przy urodzeniu dostaje nazwisko męża.

    O ile tak zapodają. Nas pytali przy ślubie jakie ma mieć dziecko.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-06-18 06:22:17
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    Renata Gołębiowska napisał(a) w wiadomości: ...

    >Nie koniecznie. O to jakie dzieci będą mieć nazwisko pytają w USC i
    >trzeba się zdeklarować samemu.

    Racja! Zagalopowałem się. Przeca mnie też o to pytali w trakcie slubu :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz

  • 9. Data: 2002-06-18 06:23:07
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    agentka Kunnenfeldt napisał(a) w wiadomości: ...
    >Jaszyn! Uwaga! Śledzę Cię!

    Ale nie napiszesz donosu do mojego szefa jak AB? :-)))

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz

  • 10. Data: 2002-06-18 07:11:15
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    > Ja już jestem wszędzie ... na pl.rec.film też i jeszcze w paru innych
    > miejscach :-))

    Strach lodówkę otworzyć! ;)

    --
    Doktor.