  • 1. Data: 2003-12-04 07:13:20
    Temat: Dowód osobisty
    Od: "Sławek" <s...@p...onet.pl>

    Ostatnio głośno o konieczności powiadamiania US o wymianie dowodu
    osobistego. Czy ktoś mógłby podać z jakiego przepisu to wynika? Przeszukałem
    LEXa, ale bezskutecznie.
    Pozdrawiam grupę, Sławek

  • 2. Data: 2003-12-04 19:00:03
    Temat: Re: Dowód osobisty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z przepisu, który mówi o niezgłoszeniu zmian zawartych w zgłoszeniu NIP-3,
    który jest w kks. A w zgłoszeniu NIP-3 jest między innymi numer dowodu
    osobistego. Z tym, że nie mam pojęcia po co, ale to już inna sprawa.

  • 3. Data: 2003-12-09 23:43:43
    Od: "ZauraK" <magicworld@poczta[NS].onet.pl>

    > Z przepisu, który mówi o niezgłoszeniu zmian zawartych w zgłoszeniu NIP-3,
    > który jest w kks. A w zgłoszeniu NIP-3 jest między innymi numer dowodu
    > osobistego. Z tym, że nie mam pojęcia po co, ale to już inna sprawa.

    Czy NIP-3 to ten dla osób prywatnych ?
    Jakoś mi się tak kojarzy.

  • 4. Data: 2003-12-10 15:19:59
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "ZauraK" <magicworld@poczta[NS].onet.pl> wrote in message

    > Czy NIP-3 to ten dla osób prywatnych ?
    > Jakoś mi się tak kojarzy.

    tak

  • 5. Data: 2003-12-10 16:38:45
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:bqo5fk$q6g$8@news.onet.pl

> [...]
    > NIP-3, który jest w kks. A w zgłoszeniu NIP-3 jest między innymi numer
    > dowodu osobistego. Z tym, że nie mam pojęcia po co, ale to już inna

    OK, a jeśli dowód osobisty był wymieniany w 2001 roku
    i w 2002 roku był już "na nim" rozliczany PIT to teraz
    w 2003 roku należy zgłaszać wymianę dowodu?. W
    jakim okresie ma być wymiana aby była konieczność
    zgłoszenia tej wymiany?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi -