  • 1. Data: 2024-03-08 10:20:15
    Temat: Collegium humanum
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/afera-z-collegiu
    m-humanum-cba-zglaszaja-sie-osoby-ktore-chca-uniknac
    -kary/0nvgq39

    Do CBA zgłaszają sie pierwsze osoby, które kupiły dyplom w CH,
    bo kto pierwszy sie zgłosi, ten nie będzie karany :-)

    A przynajmniej tak rzecze CBA :-)

    Ale ale ... rektor/dziekan/pracownik prywatnej uczelni to osoba
    pełniąca funkcję publiczną ?

    szef CBA sie zmienił? Bo mianowało go chyba PiS, "łapówkarzami" byli
    chyba ludzie z PiS, a tu taki cios w plecy?

    Godzina zeznań, a dyplom na całe życie zostaje? :-)

    No ale zaraz - nie trzeba bedzie potem w sądzie zeznawać?
    Teoretycznie na publicznej rozprawie ...

    J.

  • 2. Data: 2024-03-08 17:24:53
    Temat: Re: Collegium humanum
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 08.03.2024 o 10:20, J.F pisze:
> [...]
    >
    > No ale zaraz - nie trzeba bedzie potem w sądzie zeznawać?
    > Teoretycznie na publicznej rozprawie ...

    Tutaj pan podaje jako przykład działaczy peło.
    https://www.youtube.com/watch?v=CWNfXNuVDFo
    I nie dotyczy to tylko tej jednej uczelni. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2024-03-11 11:05:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 Mar 2024 17:24:53 +0100, RadosławF napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=CWNfXNuVDFo

    To w sumie żadne zaskoczenie, że przygłupy czerpią wiedze o świecie od
    półgłówków.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 4. Data: 2024-03-11 14:40:54
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 11.03.2024 o 11:05, Olin pisze:

    > To w sumie żadne zaskoczenie, że przygłupy czerpią wiedze o świecie od
    > półgłówków.

    A idioci jak ty skręcają się ze złości że nie od was.
    Faktycznie smutne. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2024-03-11 14:52:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 11 Mar 2024 14:40:54 +0100, RadosławF napisał(a):

    > A idioci jak ty skręcają się ze złości że nie od was.

    Tak, cały świat zazdrości 1/32-inteligentom tego kapitana Żbika.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 6. Data: 2024-03-11 14:56:32
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > To w sumie żadne zaskoczenie, że przygłupy czerpią wiedze o świecie od
    > półgłówków.

    A w skrócie, bo czuję że szkoda mi 34m życia.

  • 7. Data: 2024-03-11 15:15:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 11 Mar 2024 14:56:32 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > A w skrócie, bo czuję że szkoda mi 34m życia.

    Mnie też.
    Obejrzałem oblicze tego guru suterena, kliknąłem losowo w dwa różne czasy i
    po 15 sekundach opuściłem lokal.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 8. Data: 2024-03-11 18:26:53
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 11.03.2024 o 14:52, Olin pisze:

    > Tak, cały świat zazdrości 1/32-inteligentom tego kapitana Żbika.

    Cały świat śmieje się z twoich wpisów.
    Ale pisz, pisz, nie oszczędzaj się.
    Śmiech to zdrowie.