  • 1. Data: 2005-06-15 13:41:47
    Temat: DOK
    Od: "D.M." <d...@k...com>

    co grozi za podrobienie dokumentu (np. faktury)?
    np. zmiana osoby na ktora zostala wystawiona.

    Kumpel twierdzi, ze w zasadzie nic.
    Ale zbytnio nie mam argumentow zeby wyprowadzic go z bledu.

  • 2. Data: 2005-06-15 13:53:02
    Temat: Re: DOK
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    D.M. wrote:
    > co grozi za podrobienie dokumentu (np. faktury)?
    > np. zmiana osoby na ktora zostala wystawiona.
    >
    > Kumpel twierdzi, ze w zasadzie nic.
    > Ale zbytnio nie mam argumentow zeby wyprowadzic go z bledu.

    KK

    Art. 270. § 1. Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia
    dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa, podlega grzywnie,
    karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat
    5.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto wypełnia blankiet, opatrzony cudzym
    podpisem, niezgodnie z wolą podpisanego i na jego szkodę albo takiego
    dokumentu używa.
    § 3. Kto czyni przygotowania do przestępstwa określonego w § 1, podlega
    grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    i jeszcze pewnie UKS.

    pzdr

    Ma Du