  • 1. Data: 2005-06-15 12:45:51
    Temat: Rozróba w autobusie, bandyci uciekli, zatrzymano niewinnego
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Niewinny siedzi w areszcie, niejako za wygląd.
    Niewinny próbował interweniować, napadnięci go rozpoznali.
    Co można zrobić, żeby wyciągnąć go z aresztu?
    Ewidentna pomyłka, działanie pod wpływem stresu po napadzie świadków i
    ofiar.

    zyga

  • 2. Data: 2005-06-15 12:56:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Ewidentna pomyłka, działanie pod wpływem stresu po napadzie świadków i
    > ofiar.

    Na tego aresztowanego napadli świadkowie i ofiary? A on działał pod
    wpływem stresu i ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-06-15 13:36:31
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Na tego aresztowanego napadli świadkowie i ofiary? A on działał pod
    > wpływem stresu i ...

    Całkiem logiczne.
    Ten stres ...
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 4. Data: 2005-06-15 18:24:26
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:d8pb3v$r6h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Całkiem logiczne.
    > Ten stres ...
    > --
    Taaa ... zapewne jeszcze na dodatek go okradli a on biedny uciekal :)

  • 5. Data: 2005-06-15 20:27:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:d8p87h$1qo$3@nemesis.news.tpi.pl...
    > Niewinny siedzi w areszcie, niejako za wygląd.
    > Niewinny próbował interweniować, napadnięci go rozpoznali.
    > Co można zrobić, żeby wyciągnąć go z aresztu?

    Przede wszystkim logicznie opisać co się stało. Bo z mojego
    doświadczenia wynika, ze więzienia są pełne niewinnych i ewentualnie
    tylko trochę winnych. Poza tym nijak nie potrafię zrozumieć czemu
    siedzi, skoro napadnięci rozpoznali go jako interweniującego.

  • 6. Data: 2005-06-16 09:55:45
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > tylko trochę winnych. Poza tym nijak nie potrafię zrozumieć czemu
    > siedzi, skoro napadnięci rozpoznali go jako interweniującego.

    nie, napadnięci rozpoznali go jako bandziora, bo "wygląda na takiego", a
    on interwerniował, ponoć była przepychanka i ludzie zapamietali go jako
    bandziora

    okej, zabrakło interpunkcji

    zyga