  • Data: 2005-07-19 09:33:57
    Temat: Czy zostanie utrzymana data wyroku...
    Od: "CentrumIT" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...cześciowego - w sprawie cywilnej, w przypadku gdy nie byłem na rozprawie
    kiedy on zapadł - złożyłem apelację, bo nie zostałem prawidłowo zawiadomiony -
    apelacja została uwzględniona i mam "przywrócony termin". Czy to znaczy, że
    wyrok został anulowany czy też obowiązuje i jeśli sędzia ponownie go utrzyma to
    datą jego ogłoszenia będzie termin bieżacej czy też tej rozprawy na której nie
    było mnie? Może ktoś mi odpowiedzieć?

    Pzdr
    NET