eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy warto będzie ZMUSZAĆ do szczepień na kowid na sezon grypowy 2022/2023? › Czy warto będzie ZMUSZAĆ do szczepień na kowid na sezon grypowy 2022/2023?
  • Data: 2022-04-11 14:00:17
    Temat: Czy warto będzie ZMUSZAĆ do szczepień na kowid na sezon grypowy 2022/2023?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na dziś wygląda że nie, ja jestem gotów postawić średnie pieniądze na to
    że to się nie zmieni.

    <demagogiczny-cynizm> Kto miał umrzeć na kowid to już
    (statystycznie) umarł. Populacja najbardziej wrażliwych została
    przerzedzona. </demagogiczny-cynizm>

    A szczepienia (dla chcących) *tuż przed* następnym sezonem grypowym
    warto już planować i (jeszcze powoli) systematycznie przygotowywać.
    [Od początku września?]

    --
    A. Filip