  • 191. Data: 2021-08-24 02:08:03
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:
    > Pojechałeś argumentami techniczno materialnymi.
    >
    > Dokładnie tak jak o kasie na przywileje małżeńskie z moich podatków.
    >
    > A gdzie tu samostanowienie, uszanowanie tożsamości, prawo wyboru, prawo
    > do szczęścia i zaspokajania swoich pragnień, możliwość demonstrowania i
    > upubliczniania swoich pięknych uczuć...
    >
    > Gdzie to wszystko? Zabraniasz bigamiście prawa do szczęścia? ;-)

    No bo to oczywistość. Przyjmując, że jesteś rozsądnym rozmówcą pisanie o
    oczywistościach jest bez sensu :)

    A to, że tak na to wszystko reagujesz, jest właśnie efektem najbardziej
    krzykliwych przedstawicieli różnych ruchów, co nie oznacza, że problemu
    nie ma. Dlatego mnie też irytuje takie manifestacyjne gejowanie czy
    feminizowanie.

    Natomiast, wracając do tematu, porównywanie problemu praw do zawarcia
    formalnego związku z bigamia jest analogią wyciągniętą z dupy, równiez z
    tego powodu, że w zachodnich, liberalnych społeczeństwach odsetek osób,
    które chciałyby poligamii jest tak marginalny, a sam temat praktycznie
    nie istnieje. Ale może sie mylę i razem z ąckim podacie jakies linki.
    Kto by chciał mnieć n>1 teściowych :)

    --
    Marcin

  • 192. Data: 2021-08-24 10:14:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-24-sierpnia-2021 o 02:08, Marcin Debowski pisze:
> [...]
    > które chciałyby poligamii jest tak marginalny, a sam temat praktycznie
    > nie istnieje. Ale może sie mylę i razem z ąckim podacie jakies linki.

    Czy aby na pewno problem gejostwa jest bardziej NABRZMIAŁY niż problemy
    innych odstępstw od reguły? ;-)

    Bo geje mają znajomości w mediach i potrafią co godzinę wysmażyć coś o
    sobie np. w tvn24?

    Im bardziej się drze ryja tym kakao jest mniej OBRZYDLIWE? ;-)

  • 193. Data: 2021-08-25 21:22:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podobno gejem jest się z urodzenia (no bo przecież jak twierdzą nie z wychowania
    przez dwóch tatusiów) .
    Więc ich nadreprezentacja w jakimkolwiek zajęciu wynika ze świadomej decyzji zwykle
    już pełnoletniego pedzia pójścia tam, a nie
    gdzie indziej.

    -----

  • 194. Data: 2021-08-26 13:52:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Aug 2021 21:22:50 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Podobno gejem jest się z urodzenia (no bo przecież jak twierdzą nie z wychowania
    przez dwóch tatusiów) .

    Moze i z urodzenia, ale male dzieci aktywnosci seksualnej nie wykazuja
    - musza troche podrosnac.

    > Więc ich nadreprezentacja w jakimkolwiek zajęciu wynika ze świadomej decyzji zwykle
    już pełnoletniego pedzia pójścia tam, a nie
    > gdzie indziej.
    >
    > -----

    No coz - "normalny" mezczyzna, to lubi sobie pobaraszkowac z
    dziewczynami, co go niby z bycia ksiedzem katolickim wyklucza.

    No ale gejostwo tez go niby wyklucza, wiec skad ta nadreprezentacja?
    :-)

    Trzeba lubic te wspolne zycie z setka innych mlodych chlopakow ... jak
    zolnierz w koszarach czy policjant na szkoleniu? :-)

    Przy czym tu mowa o gejostwie, a nie pedofilii ...

    J.

  • 195. Data: 2021-08-26 18:30:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tam to zdaje się idzie ostre molestowanie kandydatek.

    -----

  • 196. Data: 2021-08-26 18:35:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wyjaśnij "nadużycie" i podaj różnicę z tinderem.

    -----

  • 197. Data: 2021-08-26 18:36:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No tak, pewien demagog przed chwilą tu napisał o 1/3 państw.

    -----

  • 198. Data: 2021-08-27 01:08:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-26, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > No tak, pewien demagog przed chwilą tu napisał o 1/3 państw.
    >

    > -----

    Wyciałeś, że moje stwierdzenie dotyczyło liberalnych demokracji.
    "Zapomniałeś", że sam tak zdefiniowałeś zakres, jak żeś wpadł na tą
    genialną analogię geje bo bigamia.

    Serio, nie chce mi się dyskutować z na takim poziomie, więc się
    chyba jednak pożegnam. Przy takiej klasie i kunszcie manipulacji, w
    tvpis powinieneś spokojnie dostać jakąś posadę.

    --
    Marcin

  • 199. Data: 2021-08-27 09:43:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli Chile?
    I jeszcze jakiejś?

    -----

  • 200. Data: 2021-10-06 13:21:05
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    głuptak Olin napisał(a):

    > Akurat te szkoły działały prawie do końca XX wieku; ostatnia została
    > zamknięta w 1996.

    Gdzie można zobaczyć te masowe groby? Skoro one są pewnikiem,
    powinny być jakieć zdjęcia.

    Zerkam dziś co piszą w temacie i nic nie ma, nikogo nie dopuścili do
    miejsc. Czemu nie dopuścili? Bo badania były z georadaru i tam jakoś
    to to oszacowali wstępnie.

    Brandzlerki było ze 3 miesiące nad tym jak to dzieci mordujo, a wyszło pfffff.