  • 11. Data: 2019-08-15 09:06:29
    Temat: Re: Czy nie ma bata na niezamówione telefony?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-14 o 19:50, u2 pisze:

    > sam im sprzedajesz, wyrażając rozmaite marketingowe zgody, ja nie
    > odbieram takich telefonów od nieznanych numerków

    To akurat niezbyt dobre rozwiązanie, szczególnie jak się spodziewam
    kuriera z paczką
    albo innych kontaktów w różnych sprawach.
    Ile razy dziennie czy tygodniowo macie takie telefony, że jest to
    denerwujące?
    Do mnie dzwonią może do trzech razy w tygodniu - jak numer się wyświetla
    to blokuję.

  • 12. Data: 2019-08-15 10:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    No q... nie mam co robić?
    Może dam im Twój numer?

    Ja generalnie mam mało wolnego czasu wiec spławiam szybko ale są takie
    momenty kiedy np jada jakas dłuzsza trase to co mi szkodzi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 13. Data: 2019-08-15 10:28:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.08.2019 o 09:06, cef pisze:
    > To akurat niezbyt dobre rozwiązanie, szczególnie jak się spodziewam
    > kuriera z paczką

    przesyłki kurierskie zwykle mają śledzenie on-line, a kto chce ze mną
    się skontaktować może wysłać sms-a, że wiezie paczkę:)

    btw zawsze można odebrać paczkę w paczkomacie, ponoć polskim wynalazku:)

    --
    I love love

  • 14. Data: 2019-08-15 12:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > btw zawsze można odebrać paczkę w paczkomacie, ponoć polskim
    > wynalazku:)

    Nie zawsze

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 15. Data: 2019-08-15 12:53:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-15 o 10:28, u2 pisze:

    > przesyłki kurierskie zwykle mają śledzenie on-line, a kto chce ze mną
    > się skontaktować może wysłać sms-a, że wiezie paczkę:)

    Kurierzy najczęsciej dwonią z pytaniem gdzie dokładnie
    znajduje się firma, bo wjechali na teren i nie mogą znaleźć.
    Z reguły szybciej zadzwonią niż napiszą SMS.

    Poza tym może dzwonić z nieznanego numeru ktokolwiek,
    z ważną sprawą, więc nieodbieranie nie jest rozwiązaniem.

  • 16. Data: 2019-08-15 13:30:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.08.2019 o 12:53, cef pisze:
    > Poza tym może dzwonić z nieznanego numeru ktokolwiek,
    > z ważną sprawą, więc nieodbieranie nie jest rozwiązaniem.

    jeśli jesteś w pracy to odbieraj, ja prywatnie nie prowadzę byznesu,
    wolę mieć święty spokój, a nie kolejnego naciągacza-bandytę, że wygrałem
    nagrodę, ale mam się zgłosić po odbiór tam i tam, o ustalonej porze:)

    --
    I love love

  • 17. Data: 2019-08-15 14:46:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-15 o 13:30, u2 pisze:

    > jeśli jesteś w pracy to odbieraj, ja prywatnie nie prowadzę byznesu,
    > wolę mieć święty spokój, a nie kolejnego naciągacza-bandytę, że wygrałem
    > nagrodę, ale mam się zgłosić po odbiór tam i tam, o ustalonej porze:)

    Nie chodzi tylko o biznes, równie dobrze mogą dzwonić, że
    osuwa się ziemia i lepiej by było, żebyś opuścił lokal albo
    zasłabła bliska Ci osoba i podała numer pielęgniarzowi, zeby zadzwonił.

    PS
    Z reguły rozmowa nie trwa tak długo, zeby zdążyli mnie powiadomić
    o jakiejś nagrodzie :-).

  • 18. Data: 2019-08-15 14:57:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.08.2019 o 14:46, cef pisze:
    > Nie chodzi tylko o biznes, równie dobrze mogą dzwonić, że
    > osuwa się ziemia i lepiej by było, żebyś opuścił lokal

    otrzymuję sms-y pogodowe z jakiegoś centrum powiadamiania kryzysowego,
    jak ktoś dzwoni, że mam opuścić lokal to może być rabuś, który chce
    obrobić lokal pod moją nieobecność:)

    --
    I love love

  • 19. Data: 2019-08-15 16:01:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-15 o 14:57, u2 pisze:

    > otrzymuję sms-y pogodowe z jakiegoś centrum powiadamiania kryzysowego,
    > jak ktoś dzwoni, że mam opuścić lokal to może być rabuś, który chce
    > obrobić lokal pod moją nieobecność:)

    Jak się pali to też dostajesz sms?

  • 20. Data: 2019-08-15 18:53:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.08.2019 o 16:01, cef pisze:

    > Jak się  pali to też dostajesz sms?

    ja nie strażak z OSP, więc nie otrzymuję:)

    --
    I love love