  • 41. Data: 2005-03-27 18:36:26
    Temat: Re: Czy monitoring jest legalny?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał R" <r...@U...gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:d26ru3$7ci$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ta... zakniętego przedsionka, bardzo dobrze oświetloneg i przeszklonego.
    > To może jeszcze moja wina, że drzwi są przeszklone i każdy (!)
    > przechodzący chiodnikiem widzi całującą się parę. to wszystko pomijajc
    > fakt, ze film na 99,(9)% jest fikcją mającą na celu mnie bardzo
    > przestraszyć...

    dobra nie wazne ze czy film istnieje czy nie, wiem tylko ze nie mozna
    rozpowszechniac takiego nagrania.
    A udostepnienie w sieci lokalnej juz do tego sie zalicza.
    Pdobnie z nagrywnaiem rozmow tel. Jezeli jestes jednym z rozmowcow, mozesz
    nagrac nie informujac o tym drugiego rozmowcy, ale
    nie mozesz tego udostepniac.

    P.

  • 42. Data: 2005-03-29 19:35:27
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    > zadam proste pytanie, czy mozesz nagrac osobe trzecia i rozpowszechniac te
    > nagranie?
    > Ne waxzne czy to bedzie 5 czy 10 osob, wazne ze nie rodzina, obce osoby.

    ROTFL

  • 43. Data: 2005-03-29 21:40:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pawcio" <1...@w...spamowcow> napisał w
    wiadomości news:d2caud$il3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > nagranie?
    > Ne waxzne czy to bedzie 5 czy 10 osob, wazne ze nie rodzina, obce osoby.

    rozwin z laski swojej

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 44. Data: 2005-03-30 15:20:32
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    > rozwin z laski swojej
    >
    > P.