  • 171. Data: 2009-11-12 10:45:45
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 12, 11:32 am, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > Ty jesteś porypany facet.
    > Czy Lawa czy Gotfryd mówią że ktoś przychodzi do kina z własnym filmem i
    > chce go tam wyemitować i obejrzeć?????
    > Co ty za porównania dajesz - jak jeden koleś z gdańska, choć on czasami
    > potrafił jakoś logicznie wysłowić się (gorzej z gramatyką).

    Ale skad zalozenie, ze dzialanosc kina=jedynie wyswietlanie filmow.

    Kino to przedsiebiorca, ktory ma dowolnosc w zakresie swiadczenia
    uslug czy oferowania produktow.

    Jesli kino legalnie prowadzi np. bufet to sprzedaz popcornu jest dla
    niego taka sama dzialanoscia jak wyswietlanie filmow. I w tym zakresie
    nie rozni sie niczym od baru czy innej knajpy.

  • 172. Data: 2009-11-12 10:48:00
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Dlaczego w restauracji można by nie móc wnosić swojego jedzenia, a w
    > kinie już można?

    Niech zgadnę. Bo kino, to nie restauracja i świadczy innego rodzaju usługi?

    > A jak w restauracji będzie wyświetlany film?

    To nie masz obowiązku go oglądać, możesz sobie właczyć laptopa i oglądać
    inny film...

    Pozdro Przemek

  • 173. Data: 2009-11-12 10:59:14
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 12, 11:48 am, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
    wiadomościnews:hdfdu6$tsl$1@news.onet.pl...

    >  Niech zgadnę. Bo kino, to nie restauracja i świadczy innego rodzaju usługi?

    Dlaczego? Kino nie ma obowiazku byc wylacznie kinem. Moze byc tez
    barem, knajpa, salonem masazu i szkola tanca alternatywnego.

    Dlaczego jes li lokal nazwya sie bar to dajecie mu prawo do
    wprowadzenia zakazu wnoszenia wlasnego zarcia i picia, ale jak juz ten
    bar jest razem z kinem to oczywiscie mozna wlasne zarcie wnosic na
    potege.

    Wyglada na to, ze dla was sprowadza sie wszystko jedynie do szyldu.
    Nic nie jest istotne tylko napis nad wejsciem. Jak nazwe sobie kino
    "bar", podziele na numerowane sale i bede tam wyswietlal filmy i
    sprzedawal wejsciowki to bedzie mozna wniesc swoje zarcie czy nie? :)

    > To nie masz obowiązku go oglądać, możesz sobie właczyć laptopa i oglądać
    > inny film...
    >
    > Pozdro Przemek

    W kinie tez nie masz obowiazku ogladania filmu. Patrzac po salach
    kinowych to jakies 30% widzow zupelnie sie nie przejmuje filmem :)

  • 174. Data: 2009-11-12 11:02:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    > Ale w przypadku "bezpośredniego związku" klauzula nie jest zabroniona.
    > Wolno "uzależniać" od siebie umowy, które mają ze sobą"bezpośredni
    > związek".
    > Klauzula jest zabroniona w przypadku usiłowania uzależnienia od siebie
    > umów które *NIE* mają "bezpośredniego związku". Tylko.

    A wchodzenie w trampkach do opery? Zostawianie płaszcza w szatni?
    Nagrywanie koncertu? Wnoszenie _jakiegokolwiek_ jedzenia do kina
    (powiedzmy, ze w kinie nie sprzedaja "wlasnego" popkornu)?

    MJ

  • 175. Data: 2009-11-12 11:02:43
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Dlaczego? Kino nie ma obowiazku byc wylacznie kinem. Moze byc tez
    barem, knajpa, salonem masazu i szkola tanca alternatywnego.

    No, to interesujące. Idę do kina, kupuję bilet, wchodzę na salę, a tam
    szkoła tańca ... :))))))))))) zabawne :)

    Pozdro Przemek

  • 176. Data: 2009-11-12 11:10:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > A wchodzenie w trampkach do opery? Zostawianie płaszcza w szatni?
    > Nagrywanie koncertu? Wnoszenie _jakiegokolwiek_ jedzenia do kina
    > (powiedzmy, ze w kinie nie sprzedaja "wlasnego" popkornu)?

    To są zupełnie inne sprawy. Chyba, że byłoby nie wchodzenie w trampkach
    innych niż firmy x...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 177. Data: 2009-11-12 11:10:44
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 12, 12:02 pm, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > No, to interesujące. Idę do kina, kupuję bilet, wchodzę na salę, a tam
    > szkoła tańca ... :))))))))))) zabawne :)

    No ale w zasadzie czemu nie? Od strony prawnej nic nie stoi na
    przeszkodzie, zeby szkola tanca byla w tym samym lokalu co kino,
    prowadzone przez tego samego przedsiebiorce. Nie ma tez przeszkod aby
    zajecia odbywaly sie w tej samej sali co projekcja filmu, w tym samym
    czasie.

    Trzeba przestac myslec z "klapkami na oczach". Jedna sprawa jest czy
    taki biznes sie przyjmie i na siebie zarobi, druga kwestie prawne.

    Tak samo z barem i kinem. Moge prowadzic kino, moge prowadzic bar.
    Moge tez prowadzic kino z barem. I dlaczego bar ma przestac byc barem
    jesli jest prowadzony w ramach kina? :)

    Tego od strony prawnej nikt tutaj nie uzasadnil.

    Gadanie o tym, ze kino to kino, i wlasciciel kina ma puszczac filmy, a
    nie prowadzic bar, jest bez sensu. A on sobie - kurka wodna - prowadzi
    w tym samym miejscu i czasie bar i nie zyczy sobie wnoszenia zarcia na
    teren swojego lokalu.

  • 178. Data: 2009-11-12 11:15:34
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 02:45:45 -0800 (PST), BK napisał(a):

> [...]
    > niego taka sama dzialanoscia jak wyswietlanie filmow. I w tym zakresie
    > nie rozni sie niczym od baru czy innej knajpy.

    Czy wy faktycznie macie tak nasrane w czerepach że tylko chcecie zamydlić
    temat?
    Niech sobie 'kino" prowadzi nawet i wolontariat, i ubezpieczenia OC, NW/AC,
    i jakieś OFE, restaurację i czyszczenie butów.
    Ale kupując bilet do KINA kupuję i płacę za obejrzenie danej projekcji - w
    dupie mam inne ich rodzaje działalności.

  • 179. Data: 2009-11-12 11:17:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    BK pisze:
> [...]
    > nie prowadzic bar, jest bez sensu. A on sobie - kurka wodna - prowadzi
    > w tym samym miejscu i czasie bar i nie zyczy sobie wnoszenia zarcia na

    Niekoniecznie. Ale jeśli sprzedaje bilet na usługę kinową, to spodziewam
    się uslugi kinowej, a nie nauki tańca towarzyskiego z oglądaniem filmu w
    tym czasie, no chyba, że sprzeda bilet właśnie na taką usługę. W jednym
    miejscu może byc i kino i restauracja. I do restauracji mogę wnieść
    własne jedzenie, co najwyżej nie mogę go konsumować (bo np dlatego
    korzystam z restauracji, że jestem w okolicy na zakupach i kupiłem
    cokolwiek) tak więc mijasz się z prawdą, że do restauracji nie mogę
    wnieść nawet piwa. Kwestia, że nie mogę go tam spożywać.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 180. Data: 2009-11-12 11:19:38
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    W sumie różne chamy przyjezdne do miasta w pierwszym pokoleniu mnie zmuszają do
    słuchania ich ciamkania przy żarciu i siorbania przy
    chlaniu w kinie.

    Kino to miejsce na Sztukę, nie na zaspokajanie potrzeb fizjologicznych (spytać, czy
    nie ostatni rząd ;))
    JaC

    -----

    > Bileter zatrzymując osobę wchodzącą naraża się na zarzut zmuszania do określonego
    zachowania - bezprawnego.