  • 41. Data: 2019-02-13 16:07:04
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:i...@4...n
    et...
    Dnia Wed, 13 Feb 2019 15:39:40 +0100, J.F. napisał(a):

    >Do jej ujawnienia wzywał Mateusz Krzywousty, choć ze srebrnymi
    >przewałami
    >nie ma przecie nic wspólnego.
    >Całe ugrupowanie Prezes i Słupy na wyprzódki zaczęło bronić imienia
    >Umiłowanego Dewelopera i Srebrnej, a wszak partiom politycznym nie
    >wolno
    >prowadzić działalności gospodarczej.

    No ale partia nie prowadzi.
    I nawet na tasmie nic sie nie nagralo na temat Partii.

    Teraz to by dobrze bylo sprawdzic jak Srebrna zasila Partie ... bo
    bezposrednio nie moze.

    >Przypadkowo jest jego małżonką.

    A, czyli wszystko w rodzinie ... choc akurat uwazam, ze zwycieska
    partia moze, a nawet powinna, obsadzic stanowiska swoimi ludzmi, byle
    kompetentnymi.

    J.

  • 42. Data: 2019-02-13 16:26:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Feb 2019 16:07:04 +0100, J.F. napisał(a):

    > Teraz to by dobrze bylo sprawdzic jak Srebrna zasila Partie

    Z najwyższą starannością sprawę przewentylują służby kierowane przez
    Mariusza, tego który całuje bokserki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 43. Data: 2019-02-13 16:37:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.02.2019 o 16:26, Olin pisze:

    > Z najwyższą starannością sprawę przewentylują służby kierowane przez
    > Mariusza, tego który całuje bokserki.

    olin stara się jak może ośmieszyć Kamyka, jak nie może ośmieszyć to
    próbuje zastraszyć, jak nie może zastraszyć to robi jak rasowy komuszek
    rewolucję:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 44. Data: 2019-02-13 17:11:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:
    > w <q416tm$ddo$3@node1.news.atman.pl>, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Skoro pełnomocnik potwierdza, że umowa była i została wykonana i że zapłata się
    > należy -- to zapłata się należy.
    > Co najwyżej można gdybać co do szczegółów i kwoty, ale oczywistym jest że
    > spółka (ustami pełnomocnika) nakazuje biznesmenowi spierd***ć na drzewo, bo
    > kasy mu nie da.
    >
    > A czy to oszustwo to już sąd się wypowie.
    >
    > Haha, teraz aż sam się roześmiałem -- przecież to nie wyjdzie poza
    > prokuraturę.

    Podaj po ilu latach "zarzucane przestępstwo" się przedawni.
    pośmiejmy się obaj. W sprawie "nie zapłacenia" droga cywilna
    (bez prokuratury) nie jest bardziej oczywista od drogi karnej?

    --
    A. Filip

  • 45. Data: 2019-02-13 22:49:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Feb 2019 16:02:56 +0100, n...@o...pl
    napisał(a):
    > w <q416tm$ddo$3@node1.news.atman.pl>, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Skoro pełnomocnik potwierdza, że umowa była i została wykonana i że zapłata się
    > należy -- to zapłata się należy.

    Jesli umowa byla, to druga strona powinna miec drugi egzemplarz.

    Niestety, tekst z Wyborczej platny, obrazek Olina sie za szybko konczy
    ... ale cos tu dziwnego.

    Jesli pelnomocnik zawieral umowy z innymi firmami, to faktury z od
    nich powinny w wplywac bezposrrednio do Srebrnej, bo i umowy zawieral
    w imieniu Srebrnej.

    A jesli zawarl umowe ze spolka N ... jako kolejnym posrednikiem ?

    J.

  • 46. Data: 2019-02-13 23:43:16
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Podaj po ilu latach "zarzucane przestępstwo" się przedawni.

    A jakie to ma znaczenie?

    > pośmiejmy się obaj. W sprawie "nie zapłacenia" droga cywilna
    > (bez prokuratury) nie jest bardziej oczywista od drogi karnej?

    Niezapłacenie faktury różni się od oszustwa.

  • 47. Data: 2019-02-13 23:44:18
    Od: n...@o...pl

    w <1e9w9cjdg9l2f.1c8u4ckyzmueq$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jesli umowa byla, to druga strona powinna miec drugi egzemplarz.

    Możliwe są także umowy ustne.

    Jak było to się może dowiemy wkrótce.

  • 48. Data: 2019-02-14 00:08:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:
    > w <1e9w9cjdg9l2f.1c8u4ckyzmueq$.dlg@40tude.net>, "J.F."

    > Możliwe są także umowy ustne.
    >
    > Jak było to się może dowiemy wkrótce.

    Ty się umawiasz ustnie na ponad milion?

    Wkrótce to się raczej nie dowiemy bo strony i wersje są dwie.
    Jak Giertych wyskoczył z oskarżeniem o oszustwo to jak dla mnie:
    1. _Co najmniej_ był przekonany że prokuratura szybko, dość prosto i
    wiarygodnie dla publiki nie pokaże bezpodstawności zarzutu
    2. Ponieważ nie wytoczył równolegle sprawy cywilnej "o zapłatę" to
    widać nie miał za dużych szans na wygranie takiej sprawy _szybko_
    bo "prosta i banalna" by nie była

    --
    A. Filip

  • 49. Data: 2019-02-14 00:34:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > A jakie to ma znaczenie?

    Pokazuje w ile jeszcze kadencji PiS ty _głęboko wierzysz_ Dopóki
    zarzucane przestępstwo się nie przedawni anty-Ziobro może zostać
    ministrem i prokuratorem generalnym. No chyba że dla ciebie to co
    będzie po najbliższych wyborach Sejmowych jest już w tej sprawie bez
    większego znaczenia. Takie podejście bardzo wiele mówi o tobie.

    Można też wytoczyć sprawę karną bez prokuratury, taką w jakiej
    Michnik (Adam) został "niewinnym przez przedawnienie".
    Jak TY taką możliwość całkowicie wykluczasz to też wiele mówi o tym co
    sądzisz o tym oskarżenie i jego "sile".

    > Niezapłacenie faktury różni się od oszustwa.

    Ty byś taką "ogólnikową" fakturę na miliony zapłacił bez szemrania?
    Fakturę która według odbiorcy do niego nie dotarła [A], fakturę od której
    (chyba+) nie odprowadzona VAT. Z góry gratuluje ci szybkiego zostania
    bankrutem w interesach.

    [A] Oświadczenie w sprawie nie otrzymania faktury:
    https://www.tvp.info/41208633/faktura-dla-srebrnej-z
    -pirackiego-oprogramowania-firma-nuneaton-nie-jest-k
    lientem-comarch

    --
    A. Filip

  • 50. Data: 2019-02-14 09:12:54
    Od: ń <k...@t...sie>

    Dość standardowe pełnomocnictwo, rodzaj znanego od lat tzw. inwestora zastępczego.

    -----
    > Czyżby po wtopie z fakturą Wyborcza uznała, że teraz podstawą do żądanej zapłaty
    jest otrzymane pełnomocnictwo?