  • 1. Data: 2005-08-26 07:38:59
    Temat: Cytowanie postów
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl>

    Czy mogę cytować wypowiedzi użytkowników usenetu bez ich wiedzy?

  • 2. Data: 2005-08-26 07:40:59
    Temat: Re: Cytowanie postów
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Przemysław Sobociński napisał(a):
    > Czy mogę cytować wypowiedzi użytkowników usenetu bez ich wiedzy?
    Czy dziecko w szkole moze pojsc na skarge do nauczycielki i powiedziec
    "prosze pani a marcin powiedzial ze mnie nie lubi"?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-08-26 12:18:57
    Od: "Piotru$" <n...@w...pl>

    badzio wrote:
    > Czy dziecko w szkole moze pojsc na skarge do nauczycielki i powiedziec
    > "prosze pani a marcin powiedzial ze mnie nie lubi"?

    ZALOSNE!!! :/

    --
    pozdrawiam

    Piotru$

  • 4. Data: 2005-08-26 12:49:33
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Piotru$ napisał(a):
    > ZALOSNE!!! :/
    co i czemu?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-08-26 13:23:57
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Piotru$ napisał(a):
    > ZALOSNE!!! :/
    Co i czemu?
    btw Slepy ani gluchy nie jestem - nie musisz pisac wielkimi literami.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-08-26 15:07:14
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl>

    Jeżeli chodzi o cytowanie postów z grupy to wiadomo, że nie ma problemu
    (chyba, że ktoś by zastrzegł prawa autorskie, ale to nie miałoby sensu).
    Problem dotyczy sytuacji, kiedy przesyłam czyjegoś posta na inną grupę lub
    listę i tam toczy się na jego temat dyskusja.

  • 7. Data: 2005-08-28 08:24:27
    Od: Pozoreusz <pozip@SPAM_TRAPop.pl>

> [...]

    > Problem dotyczy sytuacji, kiedy przesyłam czyjegoś posta na inną grupę lub
    > listę i tam toczy się na jego temat dyskusja.

    Jest coś takiego jak pole nagłówka wiadomości usenetowej Followup... I
    Faktycznie to informacja o kontynuacji wątku na innej grupie. A skoro to
    ficzer newsów, to chyba wszystko jasne?

    W ogóle bzdurny problem. Ja wiem, że teraz częściej się dyskutuje na
    jakichś forach podpiętych pod stronki www, ale żeby nie wiedzieć o
    folołapie? ;-)