  • 11. Data: 2022-01-13 14:55:53
    Temat: Re: Covid maska na peronie metra Warszawa pracownik
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 12 stycznia 2022 o 21:57:09 UTC+1 Shrek napisał(a):
    > Czemu - akurat metro ma chyba lepszą wentylację niż naziemne?

    Hmm, od pinokia się zaraziłeś, że w kościołach zgromadzenia bezpieczne, bo sufit
    wysoko, ale na ulicy już nie, bo niebo za nisko? ;P

    Ale z dwojga złego na tej samej trasie o wiele lepiej jednak jechać metrem.
    Ogólnie ok. 2 razy szybciej niż na ziemi.
    Pociągi nawet co 2 minuty w szczycie - więc jak już się nie da znaleźć wagonu bez
    pokemona, to za 2 minuty następny pociąg.
    No i pociąg ma 6 wagonów - zwykle w 3 i 4 jest po pierwsze o wiele puściej, a po
    drugie nie ma pokemonów.
    Ale dalej twierdzę, że kulsony spacerkują, a nie interweniują. Może mam pecha.

  • 12. Data: 2022-01-13 15:04:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 13 Jan 2022 05:55:53 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Ale dalej twierdzę, że kulsony spacerkują, a nie interweniują.

    Załóż koszulkę z napisem "konstytucja", to odzyskasz wiarę w
    (umundurowanego) człowieka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2022-01-13 16:55:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 13 stycznia 2022 o 15:04:20 UTC+1 Olin napisał(a):

    > Załóż koszulkę z napisem "konstytucja", to odzyskasz wiarę w
    > (umundurowanego) człowieka.

    Można gdzieś zamówić maseczkę z napisem "konstytucja"?
    Może być też 8 gwiazd albo "smoleńsk pomścimy" (choć to już zbyt
    przeintelektualizowane).
    Będzie prawdziwe "osiołkowi w żłoby dano" ;>
    Niestety nie jest możliwa podwójna prowokacja - nienoszenie maseczki z napisem
    "konstytucja" ;>

  • 14. Data: 2022-01-13 17:13:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    aliza-w-oparciu-o-wyroki-sadu-najwyzszego-i-trybunal
    u-konstytucyjnego/

    > Całkiem niezłe.

    Nawet mi się czytać nie chce, ale nie jest tak przypadkiem, że
    kulsoneria i sanepisdy masowo przegrywają z szurami w sądach?

    > Ciekawie, czy w jakiejś ustawie jest explicite zapisany zakaz poruszania się z
    niezakrytym przyrodzeniem...

    Explicite to nie ale dość wyraźnie jest w kodeksie wykroczeń.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 15. Data: 2022-01-13 17:16:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Hmm, od pinokia się zaraziłeś, że w kościołach zgromadzenia bezpieczne, bo sufit
    wysoko, ale na ulicy już nie, bo niebo za nisko? ;P

    Akurat trochę inna sytuacja ale poniekąd trochę racji jest - im większa
    objętość powietrza na tą samą ilość ludzi tym mniejsza szansa zakażenia
    się. W szczególności w lasach jest w zasadzie zerowa:P

    > Ale z dwojga złego na tej samej trasie o wiele lepiej jednak jechać metrem.
    > Ogólnie ok. 2 razy szybciej niż na ziemi.

    Dwa razy szybciej, o rząd wielkości lepsza wymiana powietrza

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 16. Data: 2022-01-13 17:19:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2022 o 15:04, Olin pisze:

    > Załóż koszulkę z napisem "konstytucja", to odzyskasz wiarę w
    > (umundurowanego) człowieka.

    Akurat w metrze to całkiem niewykluczone że mieliby na to wyjebane:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 17. Data: 2022-01-13 17:25:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Można gdzieś zamówić maseczkę z napisem "konstytucja"?

    https://allegro.pl/kategoria/odziez-meska-t-shirty-8
    7913?string=koszulka%20konstytucja

    Ale jak już szaleć to coś dwuznacznego - może być "partia du*y" i nie
    przyjmować. W razie draki w sądzie (w sensie jak w nakazowym nie spadnie
    z rowerka, choć raczej spadnie) domagać się wezwania kulsonów na
    świadków i wyjaśnienia którą partię mieli na myśli dlaczego bycie
    zwolennikiem hipotetycznej partii p.o.rezydenta miałoby być karalne :P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 18. Data: 2022-01-13 21:37:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Będzie prawdziwe "osiołkowi w żłoby dano" ;>
    > Niestety nie jest możliwa podwójna prowokacja - nienoszenie maseczki z napisem

    Za mistrzowie.org Wydziergaj sobie koszulkę z napisem "inflacja" i idź
    na miesięcznicę. Będzie news że policja zatrzymała inflację:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 19. Data: 2022-01-14 07:37:00
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 13.01.2022 o 21:37, Shrek napisał:

    > Za mistrzowie.org Wydziergaj sobie koszulkę z napisem "inflacja" i idź
    > na miesięcznicę. Będzie news że policja zatrzymała inflację:P

    pod koniec komuny Skiba ze znajomymi w Łodzi zrobili taki performance,
    że przebrali trochę ludzi za zebry z napisem inflacja i biegali, a
    milicja ich próbowała zatrzymać, komentarz był taki, że milicja próbuje
    zatrzymać galopującą inflację...
    --
    http://zrzeda.pl

  • 20. Data: 2022-01-14 09:56:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 13 Jan 2022 07:55:15 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Można gdzieś zamówić maseczkę z napisem "konstytucja"?

    Na Alledrogo maja w zasadzie wszystko, oprócz Pegasusa:
    https://allegro.pl/kategoria/przebrania-kostiumy-mas
    ki-maski-74175?string=maseczka%20konstytucja

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl