  • Data: 2005-06-10 22:40:58
    Temat: Co może Spółdzielnia Mieszkaniowa??
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem. Z uwagi na to, że straciłem dochód, to jak mi się wyczerpią
    środki "na czarną godzinę" i nie znajdę pracy, to przestanę płacić czynsz w SM.
    Mieszkanie nie jest lokatorskie - to pełna własność hipoteczna (z hipoteką
    bankową, bo kredyt też spłacam).
    Rozumiem, że przez parę m-cy pewnie będzie się zadłużenie powiększało, a potem -
    jeśli nie znajdę kasy - to pewnie SM pójdzie do Sądu i w konsekwencji do
    komornika.
    No i ewentualnie co potem? Bo jak zarabiał nie będę, to komornik też nie
    weźmie, jeśli nie będzie miał z czego... :(
    Czy SM może odłączyć wodę albo ogrzewanie (bo prąd to elektrowni osobno
    płacę)?? Aha - liczniki są osobne dla obydwu tych rzeczy dla każdego
    mieszkania - ale czy mają prawo coś takiego zrobić?
    Pomóżcie, bo chcę płacić, ale nee wiem jak długo będę mógł, a przeraża mnie
    myśl "co wtedy?".... ??