  • Data: 2005-06-12 10:28:36
    Temat: Re: Co może Spółdzielnia Mieszkaniowa??
    Od: "Welo" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:30ca.000008d5.42aa16f9@newsgate.onet.pl...
    > środki "na czarną godzinę" i nie znajdę pracy, to przestanę płacić czynsz
    > Mieszkanie nie jest lokatorskie - to pełna własność hipoteczna (z hipoteką
    > bankową, bo kredyt też spłacam).

    Najlepiej kontaktować się z władzami Spółdzielni i na bieżąco dogadywać
    się.
    powodzenia - Welo

    SM "Dąb" w Szczecinie
    15 400 lokali mieszkalnych
    postępowania eksmisyjne w okresie 01.01 do 31.12.2004

    ilość eksmisji orzeczonych przez sąd - 2 (dwie) - w roku 2004
    ilość wyroków skierowanych do komorników - 5 (pięć) - pewnie część orzeczeń
    z lat poprzednich
    ilość wykonanych eksmisji - 6 (sześć) - w roku 2004 - (chyba także na
    podstawie orzeczeń z lat poprzednich).

    Źr.: Tabela nr 1.5, str. 30, Materiały na Zebr. Przedst. Członków, maj 2005.

    Nie słyszałem, aby ta spółdzielnia eksmitowała na bruk.