  • Data: 2005-06-12 18:28:40
    Temat: Re: Co może Spółdzielnia Mieszkaniowa??
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja już widziałme mieszkania oficjalnie o parę metrów większe niż w
    > papierach. Może twoje będzie akurat mniejsze. :)

    Też słyszałem o takich przypadkach, ale po pierwsze: jak to mierzyć - warstwę
    kafelek na ścianie (na przykład) odejmować mam czy jak...?
    Po drugie - jeśli się okaże mniejsze (balkon mierzyć?) - to co wtedy? Bo wiem,
    że nie pomoże tłumaczenie w MOPS-ie, że "ja mam mniejsze niż tutaj pisze"?
    Nade wszystko raczej zniechęca mnie postawa MOPS-u, gdzie na pytanie "ile
    mógłby dostać dopłaty" Pani odpowiada, że ok. 10 zł lub... więcej - ale
    szczegółów nie powie, bo to zależy i w ogóle koniec rozmowy :/