  • 1. Data: 2016-05-20 21:15:45
    Temat: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Jest sobie "firma gazowa" która
    wysłała mi *po raz drugi* emailem "wezwanie do zapłaty" za kolejną
    fakturę wystawioną na inną osobę (o tym samym imieniu i nazwisku?)
    pomimo opierdolu za pierwszy rachunek wysłanego na jej email abuse@
    [była odpowiedź admina].

    Nie rejestrowałem się na ich "portalu", nie potwierdziłem adresu email.

    --
    A. Filip
    Ładna buzia to połowa posagu. (Przysłowie polskie)

  • 2. Data: 2016-05-21 00:48:23
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 5/20/2016 2:15 PM, A. Filip wrote:
> [...]
    > [była odpowiedź admina].
    >
    > Nie rejestrowałem się na ich "portalu", nie potwierdziłem adresu email.

    poczekaj na komornika, jemu adres email nie bedzie potrzebny :)

  • 3. Data: 2016-05-21 05:49:22
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    witek <w...@g...pl> pisze:

    > poczekaj na komornika, jemu adres email nie bedzie potrzebny :)

    Tak otwarcie i niemal wprost sugerujesz że "komornik w RP3" będzie
    podobnym [partaczem] jak ta firma? :-)

    Moje rachunki są na inne kwoty od ostatniego papierowego listu od nich
    "z rachunkami do zapłacenia" i *ich* stwierdzeniem "bilans jest na zero".

    --
    A. Filip
    Co rok, to prorok. (Przysłowie polskie)

  • 4. Data: 2016-05-21 16:24:16
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 5/20/2016 10:49 PM, A. Filip wrote:

    > Tak otwarcie i niemal wprost sugerujesz że "komornik w RP3" będzie
    > podobnym [partaczem] jak ta firma? :-)

    To nie sugestia.
    To praktyka.

    > Moje rachunki są na inne kwoty od ostatniego papierowego listu od nich
    > "z rachunkami do zapłacenia" i *ich* stwierdzeniem "bilans jest na zero".

    Komornik albo ma adres dluznika, albo sam go sobie bierze z ksiażki
    telefonicznej.
    Jak trafi na ciebie i takie pismo trafi do banku to dlugo sie bedziesz
    bawil w odkrecanie.

  • 5. Data: 2016-05-22 02:58:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-05-16 o 21:15, A. Filip pisze:
> [...]
    > [była odpowiedź admina].
    >
    > Nie rejestrowałem się na ich "portalu", nie potwierdziłem adresu email.

    Pewnie adres e-mail obydwaj macie tworzony od nazwiska i imienia i ktoś
    rejterując się podał błędnie zamiast Twojego swój. Firmie zatem nic nie
    grozi.Ona wysyła na podany adres.

  • 6. Data: 2016-05-22 05:01:20
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Pewnie adres e-mail obydwaj macie tworzony od nazwiska i imienia i ktoś
    > rejterując się podał błędnie zamiast Twojego swój. Firmie zatem nic nie
    > grozi.Ona wysyła na podany adres.

    Niemal całkiem się z tobą zgadzam co do pierwszego przypadku, *niestety*.
    Chciałbym wierzyć że coś im grozi za drugi przypadek (recydywę) już po
    moim opierdolu za pierwszy przypadek.

    --
    A. Filip
    Nie ilość - lecz jakość. (Przysłowie polskie)

  • 7. Data: 2016-05-22 10:01:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jakiś przepis o niechcianym spamie (wysyłce niezamówionych wiadomości)?
    A teraz udowodnij poniesioną szkodę.
    W wolnej chwili obejrzyj film szkoleniowy "Brasil", "1984" czy "Proces" ;-)

    -----

  • 8. Data: 2016-05-22 10:20:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-22 o 05:01, A. Filip pisze:

    > Niemal całkiem się z tobą zgadzam co do pierwszego przypadku, *niestety*.
    > Chciałbym wierzyć że coś im grozi za drugi przypadek (recydywę) już po
    > moim opierdolu za pierwszy przypadek.

    Ale że jak, jestem komuś coś winny, każę mu się odpierdolić, i koniec?

    (wiem, że twierdzisz, że nie jesteś, ale chodzi o zasadę).

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-05-22 10:59:01
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Ale że jak, jestem komuś coś winny, każę mu się odpierdolić, i koniec?
    > (wiem, że twierdzisz, że nie jesteś, ale chodzi o zasadę).

    Zasadą nie powinno być że jak mu się każesz "odpierdolić" po raz
    pierwszy twierdząc że chodzi o inną osobę to _starannie_ sprawdza
    "papierki/dane u siebie" zanim cię najdzie po raz drugi z opcjonalnym
    dodatkiem opierdalania ciebie za "wprowadzanie jego w błąd"?
    [ Dla ustalenia uwagi: Pierwsza "niby moja" niezapłacona faktura miała
    być na sporawo ponad 1_000 PLN, druga na poniżej 100 PLN (zima/lato?)]

    _Powtórzenie_ tego samego po raz drugi pomimo opierdolu za pierwszy raz

    to już nie "coś mogące wyglądać na (wybaczalny) błąd" jak przy pierwszym
    "wezwaniu do zapłaty wysłanym emailem"

    ale "błąd" mi sugerujący brak przypadkowości z (rażącym) brakiem
    profesjonalizmu mogącym już łatwo sprawić wrażenie "złej woli przez
    zaniedbanie reakcji/sprawdzenia" IMHO.

    --
    A. Filip
    Im kto mniej wart, tym wyżej głowę nosi. (Przysłowie polskie)

  • 10. Data: 2016-05-22 11:09:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-22 o 10:59, A. Filip pisze:
    > _Powtórzenie_ tego samego po raz drugi pomimo opierdolu za pierwszy raz

    Przecież nie było drugiego powtórzenia, więc opierdol przedwczesny.

    > ale "błąd" mi sugerujący brak przypadkowości z (rażącym) brakiem
    > profesjonalizmu mogącym już łatwo sprawić wrażenie "złej woli przez
    > zaniedbanie reakcji/sprawdzenia" IMHO.

    Zwykłe pieniactwo.

    --
    Liwiusz