  • 31. Data: 2022-11-16 15:49:23
    Temat: Re: Chciałam aby podpisał mi ePUAPEM
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 16 listopada 2022 o 13:34:58 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Przy poświadczonym notarialnie musisz podać adres.

    A weryfikowane to jest jakoś?
    I w ogóle weryfikowalne, jak w dowodach nie ma już adresu?
    W paszportach to chyba nigdy nie było.
    Choć może trochę przesadziłem, taka firma od podpisu to jednak nie notariusz, trzeba
    zrobić aplikację
    (czyli zrobić klientom sporo kaw, podrukować i poprzynosić do podpisu akty itp.).

  • 32. Data: 2022-11-16 15:53:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 16 listopada 2022 o 13:36:14 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Pisałem o dwóch fizolach, nie o spółce.
    > Pomijając, że ch.. mnie obchodzi przy podpisywaniu kto jest "właścicielem" sp. z
    o.o.

    OK, jego własną w której jest też prezesem zarządu i osobą reprezentującą spółkę.
    A co to za różnica czy między spółką a fizolem, czy między dwoma fizolami?
    Między dwoma fizolami to jest w ogóle podstawa, spółki prawa handlowego mają
    nadaną fikcyjną "osobowość prawną", żeby nie wymyślać nowego prawa dla firm
    (przy okazji okazało się, że przez to, przynajmniej w USA, mają prawa obywatelskie
    wynikające z konstytucji i poprawek).
    Więc nie ma problemu, by podpisać w ten sposób również między dwoma fizolami.
    Tak samo by nie było problemu, gdyby mój kolega miał nadal 1os.-DG, a nie sp. z o.o.

  • 33. Data: 2022-11-16 19:05:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A to ma fajnie, co miesiąc obowiązkową składkę zdrowotną ;-).

    -----

  • 34. Data: 2022-11-16 21:46:59
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    > Nie no, odkąd jest możliwość wniosku przez net i dołączenia zdjęcia
    "elektronicznego",
    > to się chyba skończyło.
    > Choć kto wie, może na Żelaznej, jak się uprzesz, to by się udało.
    > Z wizytą czekam aż oddam 18 litrów, jeszcze ze 2 lata.

    Raczej na Grochowskiej (od półtora roku). :)

    https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/ztm-wa
    rszawa-przenosi-sie-na-prage-68170.html

    --
    P.

  • 35. Data: 2022-11-16 23:52:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 16 Nov 2022 11:41:28 +0100, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    >Zastanawiam się, jak dwie osoby fizyczne mają sobie coś podpisać e-Puapem, bez
    jakiejś infrastruktury technicznej.
    >Te e-Puapy latają mailami czy smsami?
    >O tak dla przykładu pisemną umowę najmu lokalu zawrzyjmy zdalnie pomiędzy Nowakiem i
    Kowalską.

    https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppNam
    e=SIGNER
    jeden podpis, pobranie pliku z podpisem, przekazanie drugiej stronie,
    drugi podpis, pobranie pliku z podpisem, przekazanie pierwszej
    stronie.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 36. Data: 2022-11-17 11:37:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 16 listopada 2022 o 21:47:01 UTC+1 PiotRek napisał(a):

    > Raczej na Grochowskiej (od półtora roku). :)

    Rzeczywiście, dzięki za hint.
    Tyle lat minęło i się w końcu nie wybrałem.
    Najbliżej byłem na chodniku pod budynkiem - umówiłem się na odbiór książek o
    tramwajach.

  • 37. Data: 2022-11-17 13:05:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A co to za adresy?

    -----
    "Dawid Rutkowski" wrote in message
    ups.com...

  • 38. Data: 2022-11-17 13:18:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 17 listopada 2022 o 13:06:14 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > "Dawid Rutkowski" wrote in message news:8561cf3a-e860-4844...@googlegroups.com...
    > A co to za adresy?

    Przecież widać, że google groups.
    Przynajmniej mi neostrady nie wyłączą. I pozwala na bezproblemowe (poza problemami
    samego google groups,
    które oczywiście musieli jakiś czas temu "unowocześnić", a tak dobrze działało)
    korzystanie z kilku komputerów.

  • 39. Data: 2022-11-17 13:28:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytam o Chmielną i Grochowską czy jak im tam (Praga to nie Warszawa ;-)).

    -----

  • 40. Data: 2022-11-17 15:18:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 17 listopada 2022 o 13:28:17 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Pytam o Chmielną i Grochowską czy jak im tam (Praga to nie Warszawa ;-)).

    Nie Chmielna a Żelazna. Obie na lewym brzegu.
    Grochowska obecnie.
    Siedziba ZTM i "główny" punkt obsługi - można tam załatwić wszystkie sprawy,
    jak np. bilety specjalne - dla krwiodawców I stopnia czy średnich lub znacznych
    inwalidów.
    Gdzie indziej nie załatwisz.
    Inna sprawa, że załatwianie nie jest konieczne - można za darmo jeździć z legitymacją
    PCK
    (ostatnio byłem w nowej siedzibie, przy okazji przejechałem się metrem na Bemowo - i
    to w całości,
    bo wracając wsiadłem nie w tę stronę ;) albo z zaświadczeniem o niepełnośprawności.