  • 11. Data: 2012-05-17 18:53:41
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.05.2012 18:38, maruda pisze:

    > A nie prościej zlikwidować buspasy, ograniczenia prędkości, viatole,
    > koguty i BOR?
    > A jaka oszczędność!

    Ba, zlikwidujmy drogi. To dopiero będzie oszczędność.

    p. m.

  • 12. Data: 2012-05-17 18:59:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 17 May 2012 15:19:33 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >wprowadzić winiety dla osobówek

    Winiet już nie ma. Od 1 lipca 2011.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2012-05-17 19:00:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-17 18:24, Użytkownik Michał Pysz napisał:

    > Pieniądze z podatku drogowego nie idą na inwestycje w drogi w miastach.
    > Więc cały Twój problem nie istnieje.

    Dodał bym jeszcze że na drogi za miastami idą w znikomym procencie.
    Pamięta ktoś jeszcze jaka partia i kiedy obiecywała przed
    wyborami że doprowadzą aby przynajmniej 50% przychodu z
    podatku drogowego szło na drogi ?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2012-05-17 19:10:21
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-05-17 19:00, RadoslawF pisze:

    > Dodał bym jeszcze że na drogi za miastami idą w znikomym procencie.
    > Pamięta ktoś jeszcze jaka partia i kiedy obiecywała przed
    > wyborami że doprowadzą aby przynajmniej 50% przychodu z
    > podatku drogowego szło na drogi ?

    CDU?

    --
    spp

  • 15. Data: 2012-05-17 19:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Popieram.

    [...]

    O takich sytuacjach mówi się, że nawet jakby ironia staneła za tobą i
    kopnęła cię w tyłek to i tak byś się nie zorientował...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 16. Data: 2012-05-17 20:10:20
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Wiec dodatkowo autobus ma tą zaletę, że nie
    > trzeba go na osiem godzin parkować przed pracą.

    Ale nie jedzie tam gdzie trzeba i wtedy jak trzeba. Do tego jest drozszy
    niz przejazd samochodem, znacznie wolniejszy, niewygodny, duszny i
    trudno przewiesc cos wiekszego.
    W miescie takim jak nasze jako taki sens ma wylacznie metro - dosyc
    czesto jezdzi, zabiera tylu ludzi, co kilka autobusow i zwykle nie stoi
    na swiatlach. Tyle, ze tych linii powinno byc kilka, a nie 1. No ale
    jesli z okazji budowy 2 linii zamyka sie most, ktorym to metro jezdzic
    nie bedzie, to przy budowie 5 linii zamkneliby chyba przejscia graniczne.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 17. Data: 2012-05-17 21:01:51
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-17 20:10, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,

    > Ale nie jedzie tam gdzie trzeba i wtedy jak trzeba.

    Bez przesady. Pod drzwi nie, ale w DC jednak daje radę.

    > Do tego jest drozszy
    > niz przejazd samochodem,

    Chyba, że służbowym. Ale to przestępstwo skarbowe;)

    > znacznie wolniejszy, niewygodny, duszny i
    > trudno przewiesc cos wiekszego.

    Tu masz rację.

    > W miescie takim jak nasze jako taki sens ma wylacznie metro - dosyc
    > czesto jezdzi, zabiera tylu ludzi, co kilka autobusow i zwykle nie stoi
    > na swiatlach.

    Tu też masz częściowo rację, ale tylko częściowo, bo równie dobrze
    mógłbyś powiedzieć, że rację bytu mają tylko teleporty;)

    Ale to jakby nie w temacie, czemu KM ma być uprzywilejowana. BTW, sam
    jeżdzę samochodem (lub rowerem jak ładna pogoda), ale uważam, że KM
    powinna być maksymalnie w ramach zdrowego rozsądku uprzywilejowana.
    Buspasy mieszczą się dla mnie w ramach zdrowego rozsądku. Mogliby się
    jeszcze poważnie wziąć za uprzywilejowanie tramwajów i wywalić co drugi,
    trzeci przystanek. Niestety samochód w centrum to ślepa uliczka.
    Mieszkam, na zadupiu, pracuje na zadupiu, więc jakoś się sprawdza, mimo,
    że codziewnie muszę się przez tunele pod Zachodnim przebić. Parę razy
    sprawdzałem samochód jak pracowałem w centrum - nie sprawdza się, chyba
    że poza szczytem. Lepiej KM lub jeśli muszę to taksówką.

    Shrek.

  • 18. Data: 2012-05-17 21:05:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:jp3hus$5oa$1@inews.gazeta.pl>:

    > Chyba, że służbowym. Ale to przestępstwo skarbowe;)

    Rozwiń proszę temat przestępstwa.

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    --
    Tomasz Nycz

  • 19. Data: 2012-05-17 22:08:10
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Bez przesady. Pod drzwi nie, ale w DC jednak daje radę.

    Jak mieszkalem na Ursynowie, to 1 raz probowalem dojechac do roboty
    autobusem. Ghandi->Wlodarzewska, dojechalem... duzo starszy;-)
    Wtedy akurat wyjatkowo nie musialem niczego przewozic.
    Ba, nawet dojazd Ursynow->Galeria Mokotow jest/byl upierdliwy, a to pare
    km zaledwie. Po prostu autobusy sa niewydolne. Buspasy to juz szczegolne
    kurewstwo, calodobowe to juz wylacznie przejaw zlosliwosci. Czy kierowcy
    samochodow to jakas nizsza rasa ludzka? Dla przyjemnosci raczej nikt
    samochodem nie jezdzi. Przyjemnosc to moze byc jechanie kabrioletem z
    blondyneczka i innymi ladnymi widokami, ale na Boga nie jechanie w
    Warszawie co rusz stajac bezradnie wobec jakiegos wynalazku Galasa.
    Ludzie jezdza, bo musza. Pracuja, spiesza sie do pracy, zeby zarobic na
    tego pieprzonego Galasa, HGW i cos kolo 7000 tys innych urzedasow Ratusza.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2012-05-17 23:22:26
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 22:08:10 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Dla przyjemnosci raczej nikt
    > samochodem nie jezdzi.

    Skoro nie jezdzisz dla przyjemnosci, to pewnie bez problemu zaplacisz 10zl
    za wjazd do centrum.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)