  • 1. Data: 2005-04-04 15:47:42
    Temat: CNN ankieta: Czy Jan Paweł II powinien zostać świętym?
    Od: "Seba" <s...@w...gazeta.pl>

    http://edition.cnn.com/2005/WORLD/europe/04/03/pope.
    monday/index.html

    Seba

  • 2. Data: 2005-04-04 16:27:06
    Od: "marik" <k...@p...com>

    Użytkownik "Seba" <s...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości:

    > http://edition.cnn.com/2005/WORLD/europe/04/03/pope.
    monday/index.html

    Reguluje to prawo kanoniczne, a nie plebiscyt urządzany
    przez stację telewizyjną. Po prostu niesmaczne.

    Zresztą, po co to przysyłać tutaj, właśnie na tę grupę.

    marik

  • 3. Data: 2005-04-04 16:57:10
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 4 Apr 2005 17:47:42 +0200,
    Seba <s...@w...gazeta.pl> screamed:

    > http://edition.cnn.com/2005/WORLD/europe/04/03/pope.
    monday/index.html

    Nie jest wiazace. Wyboru dokonuje kto inny. Nie ma sensu smiecenie
    tym tylu grup. To nie wyscig, kto ma lepszego swietego.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 18:56:25 user up 10571 days, 6:51, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Machine independent code isn't.

  • 4. Data: 2005-04-04 19:26:36
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-04 17:47 :
    > http://edition.cnn.com/2005/WORLD/europe/04/03/pope.
    monday/index.html

    Kiedyś (chyba w kościele anglikańskim) ustalono przez głosowanie, że
    piekło nie istnieje.
    w.

    --
    Jezus mu odpowiedział: "Zaprawdę, powiadam ci: Dziś ze Mną będziesz w raju"

    Łk. 23:43

  • 5. Data: 2005-04-04 20:30:02
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Przypadków głupoty większości, to ja bym wymyślił więcej. Choćby g łabokie
    przekonanie, że ziemia jest płaska za czasów kopernika.

  • 6. Data: 2005-04-04 20:52:48
    Od: "Huckleberry" <n...@w...pl>

    Użytkownik "marik" <k...@p...com> napisał w wiadomości

    > Zresztą, po co to przysyłać tutaj, właśnie na tę grupę.

    Jak to po co??? Żeby wywołać kolejną awanturę....
    NTG !!!
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-04-05 03:04:11
    Temat: Re: CNN ankieta: Czy Jan Paweł II powinien zostać ?więtym?
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Robert Tomasik - praca napisał/a:
    >Przypadków głupoty większości, to ja bym wymyślił więcej. Choćby g łabokie
    >przekonanie, że ziemia jest płaska za czasów kopernika.
    Gwoli ścisłości to jest historyczna "urban legend". W płaską Ziemię
    wierzyli Laktancjusz w III w. i Kosmas Indikoplestes w VI w. a za czasów
    Kopernika wiedziano powszechnie, że Ziemia płaska nie jest.

  • 8. Data: 2005-04-05 10:44:29
    Od: "Faust" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:vpv35155i7dugamom2ukigffj5vpce3b0c@4ax.com...
    > Gwoli ścisłości to jest historyczna "urban legend". W płaską Ziemię
    > wierzyli Laktancjusz w III w. i Kosmas Indikoplestes w VI w. a za czasów
    > Kopernika wiedziano powszechnie, że Ziemia płaska nie jest.

    głupoty gadacie
    do dzisiaj jest wielu co wierzy w płaską ziemię i nikt ich nie przekona
    a ostatnio dwóch świadków jehowy namiętnie próbowało mnie przekonać, że
    genetyka i prawa fizyczne Einsteina to zwykłe oszustwo....

  • 9. Data: 2005-04-05 11:57:46
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-05 12:44 :
    > do dzisiaj jest wielu co wierzy w płaską ziemię i nikt ich nie przekona
    > a ostatnio dwóch świadków jehowy namiętnie próbowało mnie przekonać, że
    > genetyka i prawa fizyczne Einsteina to zwykłe oszustwo....

    Może za 100 lat będą się z nas śmiać: "A te głupki z XX wieku wierzyły,
    że nie da się lecieć szybciej niż światło, haha"?
    Człowiek nie posiadł pełni wiedzy i nie ma w tym nic złego ani dziwnego.
    Dziwne jest, że sprawa fundamentalna dla religii (czy piekło istnieje
    czy nie) jest ustalana przez głosowanie. Wystarczy sobie przypomnieć,
    jak wyglądało w Polsce referendum 3xTak.
    w.